“Kişiselleştirilmiş veri fark yaratıyor”

 “Kişiselleştirilmiş veri fark yaratıyor”

Köşe yazarımız Okan Utkueri, Sigortacı Gazetesi Instagram canlı yayınında TalentMondo Kurucu Ortağı ve CEO’su Miraç Bal’ı konuk etti. Canlı yayının konusu ise fiziksel, zihinsel ve duygusal zindelik oldu.

Sigortacı Gazetesi, Instagram kanalı üzerinden düzenlediği canlı yayınlarla sektörün nabzını tutmaya devam ediyor. 30 Eylül 2020 Çarşamba 20.00’de köşe yazarlarımız Okan Utkueri, TalentMondo Kurucu Ortağı ve CEO’su Miraç Bal’ı konuk etti. Canlı yayının konusu ise Sıfır Noktasında fiziksel, zihinsel ve duygusal zindelik oldu.

Girişimcilerin fark yaratmak ve başarılı olmak için yapması gerektikleri 2 önemli noktaya dikkat çeken Miraç Bal, “Rakip tarafını çok iyi analiz etmek ve sizin yarattığınız fark nedir? Kişiselleştirilmiş ürünler çok kritik. Artık çevremize baktığımızda giydiğimiz kıyafette bile ‘Acaba buna özel mi, rengi bana uygun mu’ diye düşünüyoruz. 2020 yılı ve ilerisi için kişiselleştirme çok kritik bir noktada yer alıyor. Kullanıcı için ürünü farklılaştırmanız gerekiyor” diye konuştu.

Türkiye’de insurtech firmasının çıkmamasının sebeplerini Miraç Bal şöyle sıraladı: “Yeterince sigorta tarafını insanların araştırmaması, trendleri takip etmemesi, sigorta şirketlerinin kâr baskısının çok büyük olması, sigorta-devlet-startup dünyasının bir araya gelememesi.”

Acentelerin önemine de dikkat çeken Miraç Bal, “Acente tarafı üretimin hala birçok segmentte en güçlü olduğu kanal. 80 bin 100 bin kişiye dokunabilmek onlara hizmet sunup, alışkanlık haline getirebilmek harika bir değer yaratacaktır” ifadelerini kullandı.

Avatar

Esra Nur Mocu

esra@sigortacigazetesi.com.tr

İlginizi Çekebilir