Yılmaz: Başarı sürdürülebilir ise önem arz eder

 Yılmaz: Başarı sürdürülebilir ise önem arz eder

Başarıya giden yolda sürdürülebilir olmanın ve müşteri deneyiminin önemine dikkat çeken Koru Sigorta Yönetim Kurulu Üyesi, Teknik ve Hasar Genel Müdür Yardımcısı Kasım Yılmaz, “Sürdürülebilir başarıda ana kriterimiz, müşteri memnuniyetinden ödün vermeden kâr etmek ve elde edilen kârı sermayemize ekleyerek sektör ortalamasının üzerinde büyümek” dedi.

“Sürdürülebilir başarıda ana kriterimiz müşteri memnuniyetinden ödün vermeden kâr etmek ve elde edilen kârı sermayemize ekleyerek sektör ortalamasının üzerinde büyümek” diyen Koru Sigorta Yönetim Kurulu Üyesi, Teknik ve Hasar Genel Müdür Yardımcısı Kasım Yılmaz, şirket olarak geçirdikleri son 5 yılı şöyle anlattı: “Koru Sigorta, son 5 yılda sürekli elde ettiği kâr ile sermayesini güçlendirerek sektör ortalamasının üzerinde büyüme sağladı. Kâr edilemeyeceğini düşündüğümüz branşlarda zarar etmemek adına yeri geldiğinde rekabete girmemeyi tercih eden fakat dönem sonunda kâr etmek için projeler üreterek fark yaratan bir şirketiz. Nitekim 2021 yılında trafik sigortalarında yaşanan sert ve zarar ettirici fiyat rekabetine girmemeyi tercih eden şirketimiz, kârdan ödün vermemek adına yılın ilk 6 ayında bir önceki yıla göre toplam üretimini %24 küçültmüş iken Temmuz – Eylül arasındaki dönemin kâr getirecek büyüme için doğru zaman olduğunu görmüş ve bu 3 aylık dönemde %73 oranında sürdürülebilir büyümeyi sağlamıştır.”

‘BAŞARIDA İSTİKRARLI YÖNETİMİN PAYI BÜYÜK’

Sürdürülebilir başarıda yönetimde sağlanan istikrarın büyük önem arz ettiğini ifade eden Kasım Yılmaz, istikrarlı yönetim ile yakalanan başarının şirket içerisinde kurum kültürü haline geldiğini vurguladı ve “Şirket çalışanlarımız işlerini, fark yaratmak ve yeniliğe liderlik etmek amacıyla motive bir şekilde yapıyor” dedi.

‘PROJE ŞİRKETİYİZ’

Müşteri ihtiyaçlarının görülerek bu ihtiyaçlara yönelik çözümler sunmanın da sürdürülebilir başarıda önemli bir etkisinin olduğunu, Koru Sigorta’nın hayata geçirdiği projeler ile paydaşları nezdinde “Proje Şirketi” olarak kabul gördüğünü belirten Yılmaz, yeni ürün ve hizmetleri ile ilgili şunları kaydetti: “Sigorta sektörüne kazandırmış olduğumuz yeni ürünler ve hizmetler nedeniyle şirketimize çok sayıda proje iletiliyor. Bu projeler, şirket içerisinde kurulan komiteler tarafından değerlendiriliyor. Koru Sigorta, sektöre yenilik getirmek isteyen ve farklılık yaratmak isteyen paydaşların adresi olmuştur. Nitekim 2021 yılında kasko branşında izlenen farklı strateji ve projeler ile poliçe adedi 9 aylık dönemde bir önceki yıla göre %102 oranında artarak 52.000 adedin üzerine çıkmıştır. Bir diğer önemli husus ise 4.593 sigortalının ilk defa kasko poliçesi alması sağlanmıştır.”

‘MÜŞTERİ DENEYİMİ ÖNEM ARZ EDİYOR’

Başarıya giden yolda müşteri deneyiminin önemine dikkat çeken Kasım Yılmaz, “Koru Sigorta olarak müşteri memnuniyetini artırıcı uygulamaları devreye almak üzere teknolojik yatırımlarımızı sürdürüyoruz. Acentelerimizin hızlı üretim yapabilmesi için hızlı ekranları hayata geçirirken, sigortalılarımızın da poliçelerini ve hasarlarını takip edebildiği mobil uygulamamızı yayına aldık. Müşteri sadakatinin düşük olduğu sektörümüzde bağlılığı ve hasar anında müşteri memnuniyetini artırmak amacıyla süreçlerin şeffaf bir şekilde takip edilebileceği bir çok alanda yatırım yapıyoruz” dedi. Sürdürülebilir başarıda iletişimde kalıcılığın ve kalitenin öneminin de altını çizen Yılmaz sözlerini şöyle noktaladı: “COVID-19 salgını nedeniyle bir araya gelmenin zorlaştığı bir ortamda yapmış olduğumuz teknolojik yatırımlar ile erişilebilirliği kolaylaştırıyoruz. Acentelerimiz için ‘Koru Acentem’, sigortalılarımız için ‘Koru Sigorta’ ve çalışanlarımız için ‘Koru Ailem’ mobil uygulamalarımızı hayata geçirerek her ortam ve durumda iletişimi ve erişilebilirliği sağlıyoruz.”

İlginizi Çekebilir