
“Sompo, yenilikçi ürünleri ve geniş acente ağıyla büyüyor”
Müşteri ihtiyaçlarını anlayarak yenilikçi ürünler tasarlamaya devam ettiklerini ifade eden Sompo Sigorta Bireysel Teknik Genel Müdür Yardımcısı Şirzat Çetinkaya, “2024 yılında da stratejik yol haritamız çerçevesinde müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutma hedefimizle dağıtım kanallarımız ve acentelerimizle birlikte büyümemizi sürdüreceğiz” dedi.
Dünyada 46’dan fazla ülkede, yaklaşık 75 bin çalışanıyla faaliyetlerini sürdüren Sompo Holdings’in iştiraki Sompo Sigorta’nın stratejisinin kendisini sürekli geliştirerek sektörde fark yaratan ürün, hizmet ve iş modelleri geliştirmek olduğunu belirten Sompo Sigorta Bireysel Teknik Genel Müdür Yardımcısı Şirzat Çetinkaya, “Odağımızda, müşterilerimizin ihtiyaçlarını iyi anlamak ve onlara uygun yeni ürünler tasarlarken mevcut ürünlerimizi de sürekli güncellemek yer alıyor. Bu anlayışla sürdürülebilir büyüme ivmemizi her geçen gün daha ileriye taşıyoruz” dedi.
GENİŞ ÜRÜN YELPAZESİ İLE MÜŞTERİLERİNİN YANINDA
“Müşteri odağımızı artırarak, onları daha iyi tanıyan, ihtiyaçlarını doğru anlayan, bu ihtiyaçlara fark yaratan ürün ve hizmetlerle yaratıcı çözümler sunan bir şirket olarak sektörümüze öncülük etmeyi hedefliyoruz” diyen Çetinkaya, sözlerine şöyle devam etti: “Bu kapsamda farklı satın alma gücüne sahip müşteri gruplarının ihtiyaçlarını dikkate alarak sunduğumuz Bütçe Dostu Kasko ürünümüzü bu yıl kamyonet kullanım tarzını da kapsayacak şekilde genişlettik. Artık bu ürünün sahipleri, Sompo Sigorta’nın anlaşmalı ve güvenilir servis ağından en iyi şekilde faydalanabiliyorlar. Mini Kasko ve Full Kasko ürünlerimizin teminat limitlerini de genişlettik ve genişletmeye devam ediyoruz.
‘YENİLİKÇİ ÜRÜNLER TASARLIYORUZ’
Japonya ile Türkiye arasındaki diplomatik ilişkilerin 100. yıl dönümünün de kutlandığı 2024 yılında Sompo Sigorta olarak gücümüzü, bilgi birikimimizi ve uzmanlığımızı ortaya koyan yenilikçi ürünler tasarlamaya devam ediyoruz. 2024 yılı itibarıyla kaskoda bireysel otomobil müşteri segmentinde pazar lideri, kasko ve trafik motor branş toplamında yine lider konumundayız. İki Japon firma Sompo Sigorta ve Honda’nın uzmanlığını, Honda Marka Kasko ürününde birleştirdi. Bu heyecan verici iş birliğiyle müşterilerimize daha fazla değer sunuyoruz. Konut sigortalarında müşterilerimizin farklı teminatları bir arada görmek istediklerini tespit ettik ve buradan hareketle yeni planımız olan Tam Konut ürünümüzü sunduk. Amacımız, müşterilerimizin ihtiyaçlarını karşılayacak teminat ve limit içeriklerini bir planda birleştirerek sigortacılığı tabana yaymak ve daha çok sigortalıya ulaşmak. Daha geniş teminat ve limitleri tercih eden müşterilerimize ise teminatlarını genişletilen Artı Konut ürünümüzle destek oluyoruz.”
‘ACENTELERİMİZ İŞİMİZİN MERKEZİNDE YER ALIYOR’
Çetinkaya, Sompo Sigorta’nın müşterilerinin ihtiyaç ve beklentilerini dikkate aldığı gibi en önemli paydaşı olan acenteleri de dinlediğini ve onların memnuniyetini en üst seviyede tutmaya gayret ettiğini vurgulayarak, “Sık sık acentelerimizle bir araya geliyor, piyasa ve müşteri beklentileri noktasındaki geri bildirimlerini dinliyor, daha güçlü çalışmanın yollarını birlikte arıyoruz. Yöneticilerimiz, her ay bine yakın acentemizin satış notunu inceleyip aksiyon planlamasına dökerek şirketimizin stratejisine katkı sunacak öneriler oluşturuyor. Dolayısıyla, Türkiye’nin her bölgesinde yer alan 3 binden fazla acentemiz Sompo Sigorta olarak en güçlü kaslarımızdan birini oluşturuyor. 2024 yılında da stratejik yol haritamız çerçevesinde müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutma hedefimizle dağıtım kanallarımız ve acentelerimizle birlikte büyümemizi sürdüreceğiz” şeklinde konuştu.