Ray Sigorta üçüncü kez Türkiye’nin En Değerli Markaları listesinde

Ray Sigorta üçüncü kez Türkiye’nin En Değerli Markaları listesinde

Sigorta sektöründe 65 yılı aşkın deneyimiyle müşterilerine özel çözümler sunan Ray Sigorta, uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance tarafından yürütülen araştırmada Türkiye’nin en değerli 125 şirketi arasında gösterildi. Ray Sigorta, ‘Türkiye 125 – Türkiye’nin En Değerli Markaları’ listesinde üçüncü kez yer alarak sektöründe önemli bir başarıya imza attı.

Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance tarafından 2007 yılından bu yana hazırlanan Türkiye’nin En Değerli Markaları araştırmasının 2024 listesi açıklandı. Sermaye piyasasına dâhil markalardaki artış sebebiyle listedeki marka sayısı 100’den 125’e yükseldi. 25 yeni markanın dâhil olduğu listedeki şirketlerin toplam değeri 14,7 milyar dolara ulaştı. Türkiye’nin en değerli markaları arasında yer almaktan büyük bir gurur duyduklarını belirten Ray Sigorta CEO’su Koray Erdoğan, sektörün üzerindeki büyüme oranlarıyla 2024’te güçlü bir performans gösteren Ray Sigorta’nın başarısının uluslararası kuruluşlar tarafından da tescillendiğini belirtti. Erdoğan, “Sürdürülebilir kârlılık ve sağlıklı büyüme hedefiyle iş stratejilerimizi yeniden yapılandırırken, 2023’te ortaya koyduğumuz başarılı sonuçları 2024 yılına da istikrarlı bir şekilde taşıdık. Müşterilerimiz, iş ortaklarımız ve çalışanlarımız için en iyi sigorta şirketi olarak hayat dışı branşlarda ilk 6 şirket içinde yer almak adına kararlı ve emin adımlarla ilerliyoruz” dedi.

‘BAŞARIMIZIN SIRRI MÜŞTERİ ODAKLILIK’

Günümüzde hızla değişen müşteri beklentilerine karşı ortaya koydukları ürün çeşitliliği sayesinde sektörde ayrıştıklarını ifade eden Erdoğan, müşteri ve iş ortaklarını merkeze alarak yaptıkları çalışmaların başarılı sonuçlarını uluslararası araştırmalarda da teyit ettiklerini söyledi. Ray Sigorta olarak yenilikçi çözümlerle müşteri memnuniyetini daha da ileri taşımayı hedeflediklerini dile getiren Erdoğan, “Farklılaşan yaşam döngüsü içerisinde ihtiyacı karşılayan doğru ürün ve markaya duyulan güven, sigortacılıkta başarıyı getiriyor. Bununla birlikte rekabetin üst düzeyde olduğu sigorta sektöründe, müşterilerimiz kendilerine iyi ve kötü zamanlarında yanında olacak bir yol arkadaşı arıyor. Bu doğrultuda aldığımız hızlı aksiyonlar ve verdiğimiz hizmetle müşterilerimizin beklentilerini en iyi şekilde karşılamaya gayret ediyoruz. Başarımızın sırrı olan müşteri odaklı yaklaşımımız rehberliğinde müşteri memnuniyetinde çıtayı daha da yukarı çıkaracağız. Türkiye’nin en değerli markaları arasında yer almamızı sağlayan başta sigortalılarımız olmak üzere çalışanlarımız ve iş ortaklarımıza şükranlarımı sunuyorum” ifadelerini kullandı.

Yorum yazın