“Prive Sigorta acenteleriyle birlikte büyüyecek”
Sektörün yeni oyuncusu Prive Sigorta müşteri memnuniyetini önemsiyor, acenteleri ile büyüyor ve güçleniyor. Prive Sigorta Genel Müdürü Alper Çağrı Toktay, “Acentelerimizi destekleyecek ve onlara farklı iş modelleri ile değer katacak olan uygulamalarımız hız kesmeden devam edecek” dedi.
Prive Sigorta, sektöre yeni giriş yapan bir oyuncu olarak kısa süre içerisinde satış kanallarından aldıkları olumlu geri dönüşler ile büyüyor ve güçleniyor. Satış kanallarının keyifle çalışabilmesi ve Prive Sigorta ailesinin bir parçası olduğunu hissetmesi öncelikleri arasında yer alırken, her an acentelerinin yanında olmaya özen gösteren şirket, ulaşılabilir olmak ve hızlı çözüm üretmek adına tüm süreçlerini titizlikle dizayn ediyor. Uçtan uca müşteri deneyimi, müşteriyi merkeze koyarak farklılaşma, müşteri gereksinimlerini öngörme ve müşteri deneyimini en üst seviyeye çıkartarak hizmet kalitesini artırma ise Prive Sigorta’nın ele aldığı diğer konular arasında.
“Değişen tüketici beklentileri ve teknolojik gelişmeler, sigorta sektöründeki dinamikleri de değiştirmekte; geleneksel sigorta anlayışı yerini esnek çözümlerle kurgulanan müşteri odaklı bir hizmet deneyimine bırakmaktadır” diyen Prive Sigorta Genel Müdürü Alper Çağrı Toktay, “Müşteri deneyimi kavramı bu noktada şirketlerin gündeminde hızla yerini almakta, firmaların rakiplerinden farklılaşmasını ve hayatlarını sürdürmelerini sağlayacak en önemli unsur haline gelmektedir. Müşteri memnuniyetini artırıcı uygulamalarımız ve devreye almak üzere teknolojik yatırımlarımızı sürdürmekteyiz. Prive Sigorta olarak satış stratejimizin en önemli parçasını acentelerimiz oluşturuyor. Birlikte uzun ve başarılı bir yolculuk yapabilmek için acentelerimizi sadece bir satış kanalı olarak değil, iş ortağı olarak görüyor ve birlikte büyümek için etkin stratejiler oluşturmaya devam ediyoruz. Acentelerimizi dinlemek, yakın ilişkiler kurmak, onların ihtiyaç ve taleplerini doğru analiz etmek için bölge çalışanlarımızın yanı sıra üst düzey yöneticilerimizle birlikte sahaya inip, bire bir görüşmeler yapıyoruz. Onlarla sürekli temas halinde olmamız hem sahanın ihtiyaçlarını en doğru şekilde anlamamızı hem de acentelerimizin işlerini kolaylaştırmak adına yapmamız gereken yatırımları belirlememize imkân sağlıyor. Prive Sigorta olarak sigorta sektöründe acentelerin öneminin bilincindeyiz. Uzun vadede sürdürülebilir, kârlı ve müşterilerimize değer yaratma motivasyonumuzu sürekli kılarak, acentelerimize yakın olmaya devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.
Toktay, sigorta sektörüne farklı bir bakış açısı getirme hedefi ile çıktıkları yolculuklarında geleneksel sigortacılık ve sigorta ürünleri yanında, yenilikçi bakış açısı ile sigorta pazarına katkı sağlayacak ve beklentilerin ötesinde deneyim sunan bir sigorta şirketi olmak için çalışmalarının yoğun bir şekilde devam edeceğini de belirtti.
‘KOMİSYONUNU KENDİN BELİRLE’
İş ortaklarını ek kazanımlar sağlayabilmelerine imkân sunacak iş modelleri ile desteklemeye devam ettiklerini belirten Toktay şunları söyledi: “Acentelerimizin üretim yaparken kendi komisyonlarını kendilerinin belirlemelerine olanak tanıyan “Komisyonunu kendin belirle” uygulamamızı kullanıma sunduk. Çok yoğun ilgi uyandıran bu uygulama sektörde ilk olma özelliği taşıyor. Acentelerimizden gelen taleplerin değerlendirilmesi için oluşturulan Prive HM (Hizmet Merkezi) sayesinde hizmet kalitesi üst seviyede tutuluyor ve operasyonel süreçler hızlandırılarak acentelere maksimum memnuniyet sağlanıyor. Acentelerimizi destekleyecek ve onlara farklı iş modelleri ile değer katacak olan uygulamalarımız hız kesmeden devam edecek.”