Pazarlama sektörünün ilk yapay zekâ kitabı: Dijital Pazarlama & Yapay Zekâ Aşkı

Pazarlama sektörünün ilk yapay zekâ kitabı: Dijital Pazarlama & Yapay Zekâ Aşkı

Pazarlama sektörünün ilk yapay zekâ konulu kitabı Dijital Pazarlama & Yapay Zekâ Aşkı, sektörde devrim yaratacak içeriğiyle raflarda yerini aldı. Dijital Pazarlama Okulu Kurucusu Yasin Kaplan’ın kaleme aldığı bu kitap, yapay zekânın (AI) dijital pazarlama dünyasında nasıl bir dönüşüm yarattığını ve markaların bu teknolojiyi kullanarak nasıl stratejik avantaj elde edebileceklerini derinlemesine inceliyor. Yazar Yasin Kaplan, AI algoritmalarının büyük veri yığınlarını analiz etme, tüketici davranışlarını tahmin etme ve pazarlama kampanyalarını optimize etme yeteneğini nasıl kullanabileceğini örneklerle açıklıyor.

Yazar Yasin Kaplan.

Dijital çağın hızla ilerlediği günümüzde, markalar hedef kitlelerine ulaşabilmek için yenilikçi ve stratejik adımlar atmak zorunda kalıyor. Dijital Pazarlama Okulu Kurucusu Yasin Kaplan’ın kaleme aldığı ve pazarlama sektörüne yepyeni bir bakış açısı sunan ilk yapay zekâ kitabı okuyucuyla buluşuyor.

Dijital dünyanın getirdiği avantajlar hızla artarken yapay zekâ tarafında olan gelişmeler her iki kavramı birbirine yakınlaştırdığını söyleyen Yazar Yasin Kaplan, “ Bu yakınlaşma aşka dönüştü ve bu kitabın temelini oluşturdu. Elinizdeki bu başucu kitabında dijital reklamcılıkta yapay zekânın dokunduğu alanlar, makine öğrenimi kavramı, yapay zekâ kullanarak geliştirebileceğiniz pazarlama aksiyonlarını ele aldım. Bu sayede süreci baştan sona kavrayacak, dijital reklam dünyasında yapay zekânın devreye girdiği alanlara hâkim olacak ve pazarlama kaslarınızı kuvvetlendireceksiniz” diyor.

Yalnızca yapay zekâ teknolojisinin teorik yönlerini değil, aynı zamanda stratejik kullanımını da kapsayarak okuyuculara yol gösteren Yazar Yasin Kaplan’ın kaleme aldığı kitap, pazarlama sektörüne yepyeni bir bakış açısı sunuyor. Dijital pazarlama dünyasında inovasyonu yakalamak ve geleceğin teknolojilerine bugünden adapte olmak isteyen herkese eşsiz bir imkân sunan kitap; tüm D&R, İdefix, BKM, Pandora, Kitapsepeti, Trendyol, HepsiBurada ve İkinci Adam Dükkan gibi satış noktalarında okuyucuyla buluşuyor.

Dijital pazarlamanın henüz adının dahi bilinmediği bir dönemde sektöre adım atan Yasin Kaplan, Erciyes Üniversitesi’nde tamamladığı lisans eğitiminin ardından, kurucusu olduğu MooF Dijital Reklam Ajansı ve Dijital Pazarlama Okulu ile birçok kuruma dijital pazarlama ve girişimcilik alanlarında eğitimler vermeye vermiştir. Kaplan, dijital dünyanın hızla evrilen dinamiklerine öncülük ederek, sektörel bilgi ve deneyimini geniş bir kitleyle paylaşmış, sayısız kurumun dijital stratejiler oluşturmasına katkıda bulunmuştur.

Yorum yazın