Müşteri Deneyimi (Online)

 Müşteri Deneyimi (Online)

Müşteri Deneyimi (Online) eğitimi 13 ve 14 Ekim tarihlerinde Tuğçe Seçkin Arslan tarafından online olarak gerçekleştirilecek. Eğitimde uçtan uca müşteri deneyimi kurgulaması, müşteriyi merkeze koyarak farklılaşma, müşterinin gerçekte ne beklendiğini öngörme, müşteri deneyimiyle hizmet kalitesini artırma konuları ele alınacak.

Günümüz dünyasında bilgi ve teknolojiye ulaşım her geçen gün kolaylaşmakta; bu da mal ve hizmet tasarımı ve sunumunda rakiplerden farklılaşmayı daha zor hale getiriyor. Değişen tüketici beklentileri ve teknolojik dönüşüm, sigorta sektöründeki dinamikleri de değiştirmekte; geleneksel sigorta anlayışı yerini esnek çözümlerle kurgulanan müşteri odaklı bir hizmet deneyimine bırakıyor. ‘Müşteri Deneyimi Yönetimi’ kavramı bu noktada şirketlerin gündeminde hızla yerini almakta, firmaların rakiplerinden farklılaşmasını ve hayatlarını sürdürmelerini sağlayacak en önemli unsur haline geliyor. Eğitimde uçtan uca müşteri deneyimi kurgulaması, müşteriyi merkeze koyarak farklılaşma, müşterinin gerçekte ne beklendiğini öngörme, müşteri deneyimiyle hizmet kalitesini artırma konuları ele alınacak.

Esra Nur Mocu

İlginizi Çekebilir