Lemonade Fransa pazarına girmeye hazırlanıyor

 Lemonade Fransa pazarına girmeye hazırlanıyor

Insurtech startup’ı Lemonade, Hollanda ve Almanya’nın ardından Avrupa pazarında bir sonraki durak olarak Fransa’yı seçti.

New York merkezli insurtech startup’ı Lemonade,Hollanda ve Almanya pazarlarındaki girişimlerinin ardından Avrupa’da bir sonraki durağı olarak Fransa’yı seçti. 2020 yılının sonuna kadar Fransa pazarına girmeye hazırlanan Lemonade, yeni çoklu risk sigorta ürününü piyasaya sürecek. 2015 yılında ilk kez gençleri hedefleme stratejisiyle sektöre sigorta ürünleri sunan Lemonade, genç sigortalıları müşteri ağında tutmayı başardı.

Lemonade CEO’su ve Kurucu Ortağı Daniel Schreiber, “Konut sigortası Fransa’da yasal olarak gerekli. Bu durum da Lemonade’in bir sonraki Avrupa ülkesi lansmanı için çekici bir fırsat olarak göründü. Fransız sigorta sektörü küresel olarak en gelişmiş pazarlardan biri olsa da, Lemonade’in değer ve teknoloji karışımı Fransız sigortalıların gözünde öne çıkacak. Hızlı, kişiselleştirilmiş ve misyon odaklı sigorta olanağı sunacağımıza inanıyoruz” dedi.

İlginizi Çekebilir