Koru Sigorta’nın önceliği müşteri memnuniyeti

 Koru Sigorta’nın önceliği müşteri memnuniyeti

Koru Sigorta olarak müşteri memnuniyetine verdikleri önem hakkında açıklamalarda bulunan Koru Sigorta Yönetim Kurulu Üyesi ve Ürün Yönetimi ve Hasar Genel Müdür Yardımcısı Kasım Yılmaz; şirket olarak 7/24 destek hatlarında görüşmelerin ortalama 2 dakika içerisinde sonlandığını söyledi.

Koru Sigorta olarak vermiş oldukları hizmetlere ilişkin müşterilerinin ve acentelerinin geri dönüşlerine büyük önem verdiklerini söyleyerek sözlerine başlayan Koru Sigorta Yönetim Kurulu Üyesi ve Ürün Yönetimi ve Hasar Genel Müdür Yardımcısı Kasım Yılmaz, müşteri ve acente geri dönüşlerini şikayet olarak değil kendilerini geliştirme yönünde sorumluluk olarak gördüklerini söyledi ve sözlerine şöyle devam etti: “Tüm çalışanlarımızla önceliğimiz; çözüm ortaklarımızın, acentelerimizin, sigortalı ve mağdur olarak başvuranlarımızın hayatına kolaylık sağlayacak hizmetleri sunarak kârlı büyüme hedefimizde yola devam etmek.”

7/24 DESTEK HATTI NUMARAMIZ YENİLENDİ

Koru Sigorta’nın 7/24 destek hattı numarasında daha kolay ve akılda kalıcı olması amacıyla değişime gidildi. Yılmaz, “2020 yılı itibariyle 7/24 destek hattı numaramızı 0850 340 34 34 olarak değiştirdik. Aynı zamanda sesli yanıt sistemimizde (IVR) yapmış olduğumuz geliştirme çalışmaları ile ortalama 2 dakika içerisinde görüşmelerimizi sonuçlandırıyoruz” diye konuştu.

‘2019’U %56 MEMNUNİYET ORANI İLE KAPATTIK’

Şirket olarak müşteri şikayetlerine öncelik verdiklerini dile getiren Kasım Yılmaz, “Şikâyetlerin analizini iyi yapıp, nedenlerini araştırıyoruz ve çözüme ulaşması için objektif bakış açısıyla değerlendirerek takipçisi oluyoruz. Müşterilerden gelen her türlü geri bildirimi dikkate alarak düzenleyici ve önleyici faaliyetler oluşturuyoruz, verdiğimiz hizmetin kalitesini sürekli artırıyoruz. Günümüz en önemli enstrümanı olan sosyal medyada iletişim ağlarımızı güncel tutuyor ve müşteri geri bildirimlerini takip ediyoruz. 2019 yılı Mayıs ayında en çok kullanılan internet sitelerinden birinde üyeliğimizi aktif hale getirdik ve 2019 yılını %56 memnuniyet oranı ile kapattık. 2020 yılı hedeflerimizde yer alan müşteri memnuniyeti anket çalışmalarımız, hizmet kalitemizi artıracağı gibi sürekli gelişimin odak noktasını oluşturacak” açıklamalarında bulundu.

‘KAZA TESPİT TUTANAKLARINI DİKKATLE İNCELİYORUZ’

Yaşanan trafik kazaları sonrası olayın sıcaklığı ve kişilerin yaşadığı kısa süreli şok ile olay yeri fotoğrafları, çizilen krokiler veya tarafların anlatımlarının her zaman kazanın tam olarak değerlendirme imkânı vermediğini dile getiren Yılmaz, “Şirket olarak bu gibi durumlarda internet tabanlı harita uygulamaları aracılığı ile belirtilen adresi incelemeye çalışıyoruz. Bu inceleme, bize krokilerde veya beyanlarda tam belirtilmeyen cadde sokak ilişkilerini, bölünmüş yol çizgileri, tutanak tutulurken gözden kaçan ve/veya kasıtlı olarak sonradan eklenen dur levhası, yol ver levhası, dönüş yasağı levhası gibi levhaların bulunup bulunmadığı hakkında bilgi veriyor. Farklılıklar olduğunun tespit edildiği durumlarda, dosya eksperinin veya kendi saha denetim uzmanlarımızın olay yerinin tekrar görülerek güncel durumu hakkında detaylı çalışma yapmalarını sağlıyor ve bu sayede doğru kusur tespitine yönelik çalışmalar yapıyoruz.

Olay yeri çalışmalarının yanı sıra beyanların net ve anlaşılır olmadığı durumlarda taraflardan ek beyan, mümkünse olay yerini gösteren kamera görüntüleri ayrıca gerek görüldüğü hallerde resmi kurumlardan yolun güncel durumu ile ilgili bilgi alıyoruz. Çalışmalarımızda “T’’ kavşak olarak belirtilen yolun dört yol ağzı olduğu, olay yerinde girilmez veya dönüş yasağı levhalarının bulunduğu, tek yön, sollama yasağı gibi tabelaların olabildiğini bu durumların kusur oranlarında ciddi değişikliklere neden olduğunu görüyoruz” şeklinde konuştu.

‘KUSUR TESPİTİNDE FARKINDALIĞI ARTIRIYORUZ’

“Kusur değerlendirmelerimizdeki proaktif bakış açımızı, dosyaya atanan eksperler veya eksperlik bürolarının çalışanlarıyla da paylaşarak yaklaşımımızın farkındalığını artırmaya gayret diyoruz” diyen Yılmaz, “Bu yaklaşımımız kusur değerlendirmesinin yanı sıra sigorta sahteciliğinin de önlenmesine yönelik çalışmalara büyük katkı sağlıyor. Paydaşlarımızdaki farkındalığın artırılmasıyla birlikte yalnızca şirketimizin maliyet yönetimine katkı sağlamakla kalmıyor, sektörde faaliyet gösteren tüm şirketlerin maliyet yönetimine katkı sağladığımızı düşünüyoruz. Bu yaklaşımımızın geri dönüşü olarak kazaya taraf olan kişi ya da kurumların doğrudan şirketimize veya sosyal medyada aracılığı ile çalışanlarımız nezdinde şirketimizi tavsiye içeren paylaşımların yapıldığını görmekten ayrıca gurur duyuyoruz” diye belirtti. Yılmaz sözlerini şöyle noktaladı: “Acentelerimizin, olası kaza anında tutanakların doğru ve eksiksiz doldurulmasının, olay yerinin detaylı bur şekilde fotoğraflanmasının kusur belirlemede büyük etkisi olduğuna ilişkin sigortalılarımıza bilgilendirme yapması büyük önem taşıyor.”

ARAÇ İÇİ KAMERA İLE DAHA DOĞRU KUSUR TESPİTİ

Yurt dışında bazı ülkelerde zorunlu olan araç içi kamera uygulamasının ülkemizde de uygulanmasının kusur tespitinde faydası olacağını söyleyen Yılmaz, böylece taraflar arasındaki anlaşmazlıkların da önüne geçileceğinin altını çizdi. Yılmaz, “Ayrıca kamera kayıtları olan biteni tüm çıplaklığıyla öne serdiği için tamamen tarafsız bir şahit gibi yetkili mercilerin kazayı izleyerek doğru değerlendirmede bulunmasına yardımcı olacak” dedi.

İlginizi Çekebilir