“Kendimizi acentelere beğendirmek için var gücümüzle çalışıyoruz”
Doğan Holding’in yeni yatırımı Hepiyi Sigorta, genç ve deneyimli ekibiyle hem dijitalde hem de çözüm ortağı olarak adlandırdıkları acenteleri ile fark yaratmayı hedefliyor. Acentelere ömür boyu çalışma garantisi verdiklerini belirten Hepiyi Sigorta Genel Müdürü Şenol Ortaç, Hepiyi Sigorta ile çalışmak isteyen tüm acentelere talip olduklarını ve kendilerini acentelere beğendirmek için var güçleriyle çalıştıklarını ve çalışmaya devam edeceklerini vurguladı.
Geçtiğimiz yılın Haziran ayının ortalarında kuruluşunun temelleri atılan Doğan Holding’in yeni yatırımı Hepiyi Sigorta, genç ama bir o kadar da deneyimli ekibiyle sektöre yeni bir soluk getirmeyi hedefliyor.
ÖMÜR BOYU ÇALIŞMA GARANTİSİ
Çözüm ortaklarına ömür boyu çalışma garantisi verdiklerini belirten Hepiyi Sigorta Genel Müdürü Şenol Ortaç, acente stratejileri hakkında şu yorumlarda bulundu: “Bizimle çalışmak isteyen tüm acentelere talibiz. Bizimle çalışmak istedikleri müddetçe iş birliğimizi sonlandırmayacağımızın taahhüdünü tüm acentelerimize veriyoruz. Her acente farklı bir değerlendirme kriteri olmaksızın dijital platformlarımız üzerinden başvuru yapabiliyor, gerekli evrakları sitemize yüklediğinde otomatik olarak acentemiz oluyorlar. Tüm süreçlerimiz dijital olduğu için acentelerimizin imza atmak için kaleme bile ihtiyacı olmuyor. Ayrıca teminat mektubu istemediğimizi ve başvuruları değerlendirmek için bir komitemizin olmadığını da eklemek isterim. Hiçbir çözüm ortağımızda üretim yetersizliği, portföy dengesizliği, kârsızlık gibi nedenlerle baskı yaratmıyoruz. Kendimizi acentelere beğendirmek için var gücümüzle çalışıyoruz.”
PORTFÖY MÜLKİYETİ KORUMASI
Çözüm ortaklarının portföy mülkiyetini sözleşme aşamasından itibaren korumaya başladıklarını söyleyen Hepiyi Sigorta Genel Müdürü Şenol Ortaç, “Çözüm ortağımızın Hepiyi Sigorta’dan sattığı herhangi bir poliçenin yenilemesi müşterisi tarafından hepiyi.com.tr’den yapılsa dahi 5 yıl boyunca komisyon gelirini kaybetmeyeceğinin sözünü veriyoruz” dedi.
‘DİJİTALLEŞME HER ALANDA VAR’
“Sektördeki oyuncular dijitalleşme denince önce dijitalden poliçe satmayı anlıyor. Elbette ki dijitalleşmenin bir yönü de dijitalden müşteriye ulaşmak ve ona poliçe satmak” diyen Hepiyi Sigorta Genel Müdürü Şenol Ortaç, dijitalleşmenin sadece bununla sınırlı olmadığını, dijitalin iş hayatının her alanında var olduğunu vurguladı. Ortaç sözlerine şöyle devam etti: “Kendi sistemlerinizi, şirketle olan bağlantılarınızı, müşteri ile iletişim kurduğunuz kanalları veya şirketin platformlarını olabildiğince dijital olanakları kullanarak takip etmek iş hayatında hem rakibinize hem iş ortağınıza hem de müşterinize karşı fark yaratmanızı sağlıyor. Bu yüzden dijitalleşme öncelikle tüm süreçlerin dijital ortama taşınması, daha az hatalı ve daha hızlı sürdürülebilmesine olanak sağlaması için çok önemli. Müşteri tarafından bakacak olursak müşteriler daha uygun fiyat ve daha yüksek teminatla en iyi ürünü almak istiyor. Hasarı hemen ve eksiksiz ödensin, aradığında karşısında hemen bir mutahap bulabilsin istiyor. Bunlardan birini veya birkaçını yapmazsanız müşteri hemen yönünü başka bir şirkete, acenteye çeviriyor. O yüzden de farklı olmalı, hızlı olmalı, çok az hata yapmalı ve doğru iletişimde bulunmalısınız. Bunların tamamına insan tek başına yetişemiyor. Dijital imkânları kullanmak zorundasınız. O anlamda dijital çok önemli. Dijitalde kendini geliştirmeyenlerin kısa-orta vadede iş hayatında çok önemli sorunlar yaşayacağını düşünüyorum.”