“İş süreçlerimizi döneme uygun hale getirdik’’
COVID-19 salgınının sigorta sektörüne olan etkilerinin son dönemde daha net anlaşıldığını dile getiren Türk Nippon Sigorta Genel Müdürü Dr. E. Baturalp Pamukçu, “Tedbiri elden bırakmamalı ve bu tedbirlerle birlikte iş süreçlerimizi içinde bulunduğumuz döneme uygun hale getirmeliyiz’’ dedi.
Ülkemizi ve dünyayı etkisi altına alan COVID-19 salgınının tüm hayatımızı etkilediği gibi tüketici alışkanlıklarını ve yeni oluşan koşullar sebebiyle iş yapış şekillerini de aynı oranda etkilediğini belirten Türk Nippon Sigorta Genel Müdürü Dr. E. Baturalp Pamukçu, pandemi ile birlikte 2020’nin Mart ayı itibarıyla Türk sigorta sektörünün önemli bir sınavdan çok başarılı bir şekilde geçtiğini söyledi. Pamukçu, sektörün başarılı performansına karşın bu sınavın henüz tam anlamıyla tamamlanmadığının altını çizdi.
‘NORMALLEŞME SÜRECİNDE TEDBİRE DİKKAT’
Türk Nippon Sigorta Genel Müdürü Dr. E. Baturalp Pamukçu, “Sigorta sektörü geçtiğimiz aylarda kimsenin deneyimlemediği olağanüstü bir süreçten geçmiş olup, sürecin yarattığı etkilere olabildiğince hızlı şekilde adapte olmaya çalışmıştır. Dünyadaki güncel COVID-19 vaka sayısı
23 milyonu geçerken, virüsün geçirdiği mutasyonlar ve yayılış hızı sebebiyle genel tedirginlik son dönemlerdeki normalleşme süreçlerine rağmen hala devam etmektedir. Bu durum tüm dünya ekonomisini ve iş yapış şekillerimizi bambaşka bir oluşumun içerisine çekmiştir’’ şeklinde açıklamalarda bulundu. Türk Nippon Sigorta Genel Müdürü Dr. E. Baturalp Pamukçu, “Türk Nippon Sigorta olarak biz de bu normalleşme sürecini kontrollü ve öngörülü bir süreç haline getirmek için tedbiri elden bırakmıyoruz. Tüm ekiplerimizin iş süreçlerini hem uzaktan hem de belirli sayıları aşmadan maksimum önlemler dahilinde ofisten yürütmeleri için tüm imkanları sağlıyor ve ilgili süreçlerde hiçbir aksama yaşamadan çalışmalarımızı devam ettiriyoruz” şeklinde konuştu.
‘MÜŞTERİYE KOLAYLIK ACENTEYE TEŞVİK PAKETİ’
Pandemiyle mücadele kapsamında müşterilerine ve acentelerine çeşitli kolaylıklar sağladıklarını belirten Türk Nippon Sigorta Genel Müdürü Dr. E. Baturalp Pamukçu, acenteler için oluşturdukları “Evde Kal” teşvik paketi içerisinde destek amaçlı yer alan birçok paket özelliğinin hala devam ettiğini belirtti. Türk Nippon Sigorta Genel Müdürü Dr. E. Baturalp Pamukçu, “Dünyayı ve Türkiye’yi etkisi altına alan COVID-19 salgını, tüm hayatımızı etkilediği gibi, tüketici alışkanlıklarını ve yeni oluşan koşullar sebebiyle acentelerin iş yapış şekillerini de etkiledi. Bu yeni etkileşimler nedeniyle en önemli dağıtım kanallarımız olan acentelerimizin iş sürekliliğini sağlamak ve değişen koşullar sebebiyle yeni süreçlerdeki adaptasyonlarını hızlandırmak amacıyla Türk sigorta sektörü yeni tedbirleri ve iyileştirmeleri kısa sürede devreye almış bulunmaktadır. Neredeyse tüm sigorta şirketleri de bu dönemde gerek sigortalılarına gerekse satış kanallarına çeşitli avantajlar sunmaya başladılar” şeklinde konuştu.
‘COVID-19’U TSS POLİÇESİNE DAHİL EDEN İLK ŞİRKETİZ’
Türk Nippon Sigorta Genel Müdürü Dr. E. Baturalp Pamukçu, “Türk Nippon Sigorta olarak sigortalılarımızın ve satış kanallarımızın bu zor dönemi en hızlı ve kolay şekilde atlatabilmeleri adına hizmet süreçlerimizi maksimum oranda efektif hale getirmeye çalışmaktayız” dedi. COVID-19 salgınının ülkemizde başlamasının hemen akabinde sektörde bir ilki başlatarak, mevcut “Sağlığınız Bizde” TSS ürününe COVID-19 teminatını dahil ettiklerini dile getiren Pamukçu, “Bunun yanı sıra aynı ürünümüze ‘Evde Tahlil’ ve ‘Online Doktor Görüşmesi’ teminatlarını da ek teminat olarak ilave ederek, evde olmak zorunda kaldığımız bu süreçte sigortalılarımıza elimizden gelen maksimum desteği sağlamaya çalıştık. Mevcut ürünümüzde yapmış olduğumuz bu değişiklikler ile hem ‘Sağlığınız Bizde’ TSS poliçesi sahibi sigortalılarımıza hem de sigortalı adaylarımıza maksimum fayda sağlayarak, bu zor dönemlerde sigortalılarımızın yanlarında olduğumuzu gösteren en önemli adımlardan birini oluşturduk” dedi. Pamukçu, “Ayrıca tüm bunların yanında, sigortalılarımıza ödeme kolaylığı sağlamak adına, poliçe taksit sayılarını artırarak, poliçe ödeme vadelerini uzatmış olduk. Bu zamana kadar almış olduğumuz önlemler ve sağladığımız kolaylıklarla, bu zorlu dönemde sigortalılarımızın her daim yanlarında olduğumuzu elimizden geldiğince hissettirmeye çalıştık ve hissettirmeye de devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.
‘SİGORTALILARIMIZIN YANINDAYIZ’
Türk Nippon Sigorta Genel Müdürü Dr. E. Baturalp Pamukçu, “Şirket olarak amacımız; acentelerimizin günlük hayatlarında sürecin zorluklarını en aza indirerek iş süreçlerine daha kolay devam etmelerini sağlamak. Türk Nippon Sigorta olarak, bu sürecin mümkün olan kısa zamanda sona ermesini diliyoruz. Süreç sonlanana kadar tüm iş ortaklarımızın, sigortalılarımızın ve tüm satış kanallarımızın her zaman yanlarında olacağımızı ve elimizden gelen her türlü desteği sağlayacağımızı özellikle belirtmek isterim” şeklinde sözlerini noktaladı.