Axa Sigorta Satış ve Pazarlama Başkanı İşcan: Sigortacılar farkındalığı artırmalı
5N1S programımıza katılan Axa Sigorta Satış ve Pazarlama Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Firuzan İşcan, Sigortacı Gazetesi izleyicilerine özel bilgilendirmelerde bulundu.
5N1S programımıza katılan Axa Sigorta Satış ve Pazarlama Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Firuzan İşcan, Sigortacı Gazetesi izleyicilerine özel bilgilendirmelerde bulundu.
Axa Sigorta’nın güçlü ve güvenilir bir marka olduğunu kaydeden Axa Sigorta Satış ve Pazarlama Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Firuzan İşcan, Axa Sigorta’nın Türkiye’de 125 yıldan fazla bir geçmişe sahip olduğunu belirtti.
Axa Grubu’nun temel vizyonuna uygun bir şekilde müşterilere uygun hizmet verme çabasında olduklarını ifade eden İşcan,”Markamızın ana amacı insanlar için önemli olanı korumak. Axa Grubu olarak bu amaçla yola çıktığımızda sigortacılığa bakış açımızı geçmişten bugüne değiştirerek geliyoruz. Korumak dediğimizde müşteri deneyimi, acente deneyimi, çalışanların deneyimi ve tüm aracıların deneyimi giriyor işin içine. Bu deneyimler bizim ana kriterlerimiz haline geliyor. Kadromuzda çalışanların ortalama tecrübesi 15 yıl. 300’e yakın arkadaşımızın ortalama 15 yıl tecrübesiyle 4500 yıllık tecrübemiz var. Bu birikim çok kolay değiştirilebilen ya da kolay kazanabilen bir şey değil. Bu deneyim özellikle sahada Türkiye’nin dört bir yanında en iyi hizmeti sağlamaya imkan sağlıyor” dedi.
RİSK FAKTÖRÜ ARTTI
Müşteri beklentisine ve sorunlara göre hizmet verdiklerinin altını çizen İşcan,”Ne dünya ne de Türkiye homojen değil. Dolayısıyla Türkiye’nin her yerinde aynı hizmeti vermiyoruz. Büyükşehirdeki hizmet anlayışımızla diğer bölgemizin hitap ettiği coğrafyalardaki sorular, sorunlar, rizikolar, müşteri beklentileri birbirinden farklı” ifadelerini kullandı.
Pandemi ve iklim değişikliğinin yarattığı doğal afetler sonucu risk faktörünün arttığına dikkat çeken İşcan, “Çok değişik farklı bir dönemden geçiyoruz. Pandemi ve iklim değişikliğinin yarattığı doğal afetler hem canımızı hem malımızı tehdit eden riskleri artırdı. Bu olaylardan sonra gördük ki talep artık o kadar çabuk dinmedi, canlılığı korudu. Sigortacılar olarak varlık sebebimizin en net ve açık olduğu dönem. Artık bekleyen değil, bizim gidip uyarmamız, farkındalığı artırmamız, riske dikkat çekmemiz gerekiyor” şeklinde konuştu.
‘ACENTELER ÇÖZÜM ÜRETEBİLMELİ’
Müşterilerin alım güçlerine uygun ürünleri onların ihtiyaçlarına denk gelecek şekilde sunulması gerektiğini söyleyen İşcan sözlerine şöyle devam etti: “Bu noktada acentelerin en büyük görevi sektördeki en ucuz ürünü bulup sunmaktır. Yani bilgi temelli sigortacılık yapma, müşterinin ihtiyacını iyi anlama, doğru zamanda doğru ürünü sunma, beklenen hizmeti doğru şekilde sürtünmesiz verme, çözüm üretebilmektir.”