Anadolu Sigorta, nakliyat sigortalarında online sertifika ve poliçe uygulamalarını geliştiriyor

 Anadolu Sigorta, nakliyat sigortalarında online sertifika ve poliçe uygulamalarını geliştiriyor

Anadolu Sigorta, sigortalılarına ve aracılarına yıllardır kesintisiz olarak hizmet verdiği nakliyat sigortalarında online sertifika ve poliçe uygulamalarını geliştirmeye devam ediyor. Anadolu Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Levent Sönmez, “Sigortalılarımızın ihtiyaç duydukları her anda istedikleri yerden ulaşarak düzenleyebilecekleri web tabanlı sertifika uygulamamızla başladığımız bu dijital dönüşüm yolculuğumuzda; düzenlenen 100 binlerce sertifika ile bize eşlik eden ticari ve kurumsal sigortalılarımıza teşekkür ediyoruz” diye konuştu.

Sigortacılık sektöründe hayata geçirdiği dijital ürün ve hizmetleriyle ön planda olmayı sürdüren Anadolu Sigorta, sigortalı ve aracılarına yıllardır 7/24 hizmet verdiği nakliyat sigortalarında online sertifika ve poliçe uygulamalarını geliştirdi. İthalat ve ihracata konu olan ürünlerin sevkiyatı konusunda nakliyat sertifikası düzenlenmesi ve gümrük işlemlerinde resmi evrak kullanılması konusunda öncü bir rol üstlenen Anadolu Sigorta, web tabanlı sertifika uygulaması ile başladığı bu dijital dönüşüm yolculuğunda, yüz binlerce sertifikanın düzenlenmesine aracılık ediyor.

Anadolu Sigorta, dijital dönüşüm yolculuğu kapsamında, kurumsal ve ticari hizmet alanları için web sitesi ve ticari portal üzerinden, tüm sigortalılarının online olarak erişim sağlayabilecekleri ticari şubesini 2016 yılında hayata geçirmişti. Pandeminin etkisi ile daha da zorunlu hale gelen bu adımları uzun yıllar önce attıklarını ve teknolojideki global trendleri takip ederek nakliyat sigortalarındaki hizmet ve süreçlerini de dijitale taşıdıklarını belirten Anadolu Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Levent Sönmez, “Geleneksel poliçe üretim yöntemlerinin ötesine geçerek ithalat ve ihracata konu olan ürünlerin sevkiyatı konusunda şirketimizin Hazine Müsteşarlığı’na yaptığı başvurunun olumlu değerlendirilmesi üzerine, nakliyat sertifikası düzenlenmesi ve gümrük işlemlerinde resmi evrak olarak kullanılmasının yolunu 6 sene önce açmıştık. Sigortalılarımızın ihtiyaç duydukları her anda istedikleri yerden ulaşarak düzenleyebilecekleri web tabanlı sertifika uygulamamızla başladığımız bu dijital dönüşüm yolculuğumuzda; düzenlenen 100 binlerce sertifika ile bize eşlik eden ticari ve kurumsal sigortalılarımıza teşekkür ediyoruz” diye konuştu.

‘WEB EMTİA ÜRÜNÜMÜZÜN SİSTEME EKLENMESİ TİCARİ ŞUBEMİZDE BÜYÜK BİR HAREKETLİLİK YARATTI’

Anadolu Sigorta müşterilerinin, abonman sözleşmesine bağlı olarak web emtia poliçelerini 7/24 kolaylıkla düzenleyebildiğini ve hızlıca dijital imzalı poliçe çıktısını alabildiklerini anlatan Sönmez, “Ayrıca global ölçekte faaliyet gösteren firmaların ihtiyacı doğrultusunda tüm Nakliyat Ticari Şube menüleri İngilizce olarak da düzenlenebiliyor ve bu sayede sigortalıların yurt dışı ofisleri ve Türkiye’deki yabancı firmaların çalışanları da Anadolu Sigorta’nın Nakliyat Sertifika ve Web Emtia poliçesi uygulamalarını aktif olarak kullanabiliyor. Özellikle sertifika sistemindeki tecrübemizle web emtia ürünümüzün sisteme eklenmesi, ticari şubemizde büyük bir hareketlilik yarattı. Bu alanlarda iş birliği içinde olacağımız yeni sigortalılarımızın artarak devam etmesinden büyük memnuniyet duyuyoruz. Anadolu Sigorta olarak dijital uygulamalarımızı sürekli geliştirip, sektöre yeni ürünler kazandırarak bu alandaki öncülüğümüzü daha da pekiştireceğiz” dedi.

İlginizi Çekebilir