Allianz Türkiye ve Allianz Motto Müzik’ten ‘Sağlık Olsun’ mesajı

 Allianz Türkiye ve Allianz Motto Müzik’ten ‘Sağlık Olsun’ mesajı

Allianz Türkiye’nin, gençlere sigortayı eğlenceli bir dille anlatmak amacıyla, Allianz Motto Müzik ile birlikte çıkardığı “Yanında” isimli albümün 4’üncü parçası “Sağlık Olsun” Apple Music ve Spotify’da yayınlanmaya başladı. “Yanında” albümünün son parçasında sağlık sigortasına dikkat çektiklerini belirten Allianz Türkiye Pazarlama ve Dijital Sigortalar Genel Müdür Yardımcısı Onur Kırcı: “Özellikle pandemi ile birlikte sağlığımızın önemini bir kez daha anladık. Sağlık sigortası yükselişte ancak bizim amacımız gençlere de bu bilinci aşılamak” dedi.

Allianz Türkiye’nin, gençlere sigortayı eğlenceli bir dille anlatmak amacıyla, Allianz Motto Müzik ile birlikte çıkardığı “Yanında” isimli albümün 4’üncü parçası “Sağlık Olsun” Apple Music ve Spotify’da yayınlanmaya başladı. Özellikle pandemi dönemiyle birlikte önemi bir kez daha anlaşılan “sağlık” konusuna dikkat çekilen şarkının klibi, Allianz Türkiye, Allianz Motto Müzik ve Allianz Kariyer sosyal medya hesaplarından izlenebiliyor.

Allianz Türkiye, Allianz Motto Müzik ortak yapımı “Yanında” albümünün 4’üncü parçası “Sağlık Olsun” ile bu kez “Hayatta ne olursa olsun ama mutlaka sağlık olsun” mesajı veriyor. ‘Yanında Allianz, Hayatında Müzik’ sloganıyla 4 farklı sigorta ve emeklilik ürününün, 4 farklı müzik türü kullanılarak anlatıldığı albümün 4’üncü parçası pop tarzında aranje edildi. Klipte, ilgi duyduğu genç kızın dikkatini çekebilmek için çeşitli aktivitelerde bulunan gencin, bu sırada geçirdiği küçük kazalar nedeniyle ortaya çıkan sağlık problemlerini sigorta güvencesiyle rahatlıkla çözüme ulaştırması anlatıldı.

“Yanında” albümünün son parçasında “Sağlık” sigortasına dikkat çektiklerini belirten Allianz Türkiye Pazarlama ve Dijital Sigortalar Genel Müdür Yardımcısı Onur Kırcı: “Özellikle pandemi ile birlikte sağlığımızın önemini bir kez daha anladık. “Sağlık” sigortası yükselişte ancak bizim amacımız gençlere de bu bilinci aşılamak. Bu nedenle gençlerimize sağlık sigortasının önemini anlatmak için müziğin gücünü kullanıyoruz. Sigorta ve gençlik kavramlarını dijital dünyayla buluşturmak üzere oluşturduğumuz “Yanında” albümü büyük ilgi görüyor. “Sağlık varsa üzerine bir de sigorta güvencesi varsa her şey yoluna girer” mesajı verdiğimiz son şarkımızın da başta gençlerimiz olmak üzere toplumun her kesiminden ilgi göreceğine inanıyoruz. Z kuşağını anlamak ve onlarla bağ kurmak kurumsal önceliklerimiz arasında yer alıyor. Gençlerimize ürünlerimizin sağlayabileceği faydaları, onların ilgi alanlarına uygun kanallardan anlatmaya devam edeceğiz” diye konuştu.

“Yanında” albümünün ilk yayınlanan şarkısı “Yuvam” ile kombisi bozulan, elektrik kesildiği için bilgisayarı arızalanan, tatile giderken gözü arkada, evinde ve evcil hayvanında kalan gencin hayatından kesitler sunulmuştu. İkinci şarkı “Fiyakalı ve Güvenli”de bayram tatili ile birlikte yoğunlaşacak trafikte güvenli sürüş deneyiminin önemine dikkat çekilirken, üçüncü parça “Pes Değil, BES!”te güvenli bir yatırım aracı arayışında olan gencin BES ile tanışması anlatılmıştı. Allianz Türkiye “Yanında” albümünün içerikleriyle  toplamda 61 milyon 143 bin 968 kişiye erişim sağlayarak, 49 milyon 960 bin 235 görüntülenme elde etti.

Yağmur Ceren Kural

İlginizi Çekebilir