AgeSA mobil uygulamasının özelliklerini geliştiriyor

 AgeSA mobil uygulamasının özelliklerini geliştiriyor

Sabancı Holding ve küresel sigortacı Ageas iştiraki olan AgeSA, müşterilerin talepleri ve oluşan ihtiyaçları neticesinde AgeSA Mobil uygulamasının özelliklerini geliştiriyor.

Finansal okuryazarlığın düşük olmasına bağlı olarak hem bilgilendirme ihtiyacına yönelik hem de kullanıcıların hızlı ve kolay bir şekilde fon değişikliği yapabilmesi için geliştirilen AgeSA Mobil’in FonPro özelliği, sektörde fark yaratan birçok fonksiyon ve yeniliği bir arada barındırıyor. Bu fonksiyonlardan biri olan ve 2020 yılından bu yana kullanılabilen Portföy Performans Analizi aracılığıyla da kullanıcılar, sektörde ilk olarak birikimlerinin enflasyon karşısında getirilerini ve kazançlarını takip edebiliyor.

Bireysel emeklilik ve hayat sigortası sektörünün lider kuruluşlarından AgeSA, müşterilerinin ihtiyaçlarını gözeterek AgeSA Mobil uygulaması altında bulunan FonPro özelliğini sürekli geliştiriyor. Müşterilerin birikim, poliçe ve teminat detaylarını hızlıca ve kolayca yönetebildiği bir platform olan AgeSA Mobil, sektörde fark yaratan birçok fonksiyonu ve yeniliği bir arada bulunduruyor. Bu fonksiyonlar arasında en çok dikkat çeken özellikler ise FonPro ve Portföy Performans Analizi fonksiyonları olarak gösterilebilir. Cepten kolay ve pratik dijital fon danışmanlığı hizmeti sunan ve AkPortföy ile birlikte geliştirilen FonPro, bireysel emeklilik müşterilerinin yatırımını yönetmek, birikimlerinin getirisini artırmak veya alıp satacakları fonlara karar vermeleri gibi konularda zorlandıkları gerçeğinden yola çıkarak geliştirildi. Dijital fon danışmanlığı hizmeti veren FonPro aracılığıyla kullanıcıların risk profillerine göre mevcut sermaye piyasaları, finansal analizler, geçmiş dönem verileri ve uzman görüşü ile en uygun fon dağılımı öneriliyor. Piyasa koşullarına bağlı olarak fon değerleri de değişebiliyor ya da yeni fonlar sisteme eklenebiliyor. Bu yüzden fon dağılımının bir uzman görüşüyle yönlendirilmesi konusu oldukça kritik. Şu anda FonPro özelliğinden yararlanan kullanıcı sayısı ise 145 bini aşmış durumda.

Bir diğer yenilikçi özellik ise sektörde bir ilk olan katılımcıların BES’ten en yüksek verimi elde etmesine yardımcı olan İç Verimlilik Oranı Hesaplama fonksiyonu. BES katılımcılarının fon getirilerini enflasyon oranına göre karşılaştırabilmelerini sağlayan bu hesaplama, AgeSA Mobil uygulamasında “Birikimlerimin Detayı” ekranındaki “Portföy Performans Analizi” içerisinde bulunabiliyor. Portföy Performans Analizi ile her bir sözleşme için yapılan ödeme dönemindeki katkı payları baz alınarak müşterilerin getirileri enflasyon oranına göre karşılaştırılabiliyor. Geçtiğimiz yıl içinde 150 bine yakın görüntülenen Portföy Performans Analizi sayesinde müşteriler birikim hesaplarının enflasyon karşısında getirilerini ve kazançlarını takip edebiliyorlar.

“MÜŞTERİLERİMİZİN BES’TEN EN YÜKSEK VERİMİ ELDE ETMELERİNİ AMAÇLIYORUZ”

AgeSA Pazarlama ve Strateji Genel Müdür Yardımcısı Roşan Dilek, 1.1 milyon indirilmeye sahip AgeSA Mobil’in sektörde pek çok ilke ev sahipliği yapmasından duyduğu memnuniyeti dile getirirken, uygulamanın yenilikçi özellikleriyle ilgili şu açıklamalarda bulundu: “AgeSA Mobil, sektörün en gelişmiş ve müşteri odaklı mobil uygulaması. Uygulamamızın sunduğu özellikler sayesinde müşterilerimiz işlemlerini daha pratik bir şekilde tamamlayabiliyor. Müşterilerimizin bireysel emeklilik ve hayat sigortası işlemlerinin birçoğunu tek bir uygulama üzerinden gerçekleştirilebiliyor. Mobil uygulamamıza da her geçen gün yeni fonksiyonlar ve özellikler ekleyerek geliştirmeye devam ediyoruz. FonPro ve Portföy Performans Analizi gibi yenilikçi özellikler sayesinde de kullanıcılarımız birikimlerini daha detaylı bir şekilde takip edip fonlar konusunda derinlemesine bilgi sahibi olmalarına gerek olmadan kolayca yönetebiliyorlar. Bunu yanı sıra uygulama üzerinden müşterilerimiz, emeklilikleri için ne kadar birikim yapmaları gerektiğini ve hayat sigortası ürünleri için vergi avantajlarını hesaplayabildikleri gibi sektöre yönelik detaylı analizlere de ulaşabiliyorlar. Müşterilerimizin BES’ten en yüksek verimi elde etmeleri için faydalı olan bu gelişmeler, her zaman odağımıza aldığımız müşteri memnuniyeti açısından da oldukça önemli.”

İlginizi Çekebilir