“2023’te hasar süreçlerimizi geliştirmek için sektör ortalamasının üstünde yatırım yaptık”

 “2023’te hasar süreçlerimizi geliştirmek için sektör ortalamasının üstünde yatırım yaptık”

Aveon Global Sigorta Yönetim Kurulu Başkan Yrd. A. Kerim Bağdaş, “Yeni bir şirket olarak üretim ile hasar yönetim sürecinde  önemli yatırımlar yaparak önümüzdeki 5 yıl boyunca, üretim ve müşteri artışlarını da baz alarak buna uyumlu bir alt yapıyı oluşturduk” dedi.

Sektörün dinamik şirketlerinden Aveon Global Sigorta, AGS hizmet noktalarını devreye almasıyla beraber hasar onarım süreçlerinde ciddi bir değişime imza attı. Diğer yandan 2023 yılında hasar ekiplerini, alt yapısını geliştiren şirket, yaptığı yatırımlarla gelecek 5 yılın hasar operasyon modelini de oluşturmuş oldu. Konu hakkında konuşan Aveon Global Sigorta Yönetim Kurulu Başkan Yrd. A. Kerim Bağdaş, şöyle dedi: “Yeni bir şirket olarak üretim ile arka operasyonları yani bunun %80-85’lik kısmını hasar yönetim süreci oluşturduğu üzere önemli yatırımlar yaparak önümüzdeki 5 yıl boyunca, üretim ve müşteri artışlarını da baz alarak -buna uyumlu- bir alt yapıyı oluşturduk.

‘DENEYİMLİ HASAR EKİPLERİ OLUŞTURDUK’

Bunun en önemli unsuru olan insan kaynağında ciddi deneyimlere sahip hasar ekipleri oluşturduk. Saha ve araştırma deneyimi olan bu ekipleri özellikle tercih ettik. Bunun yanında onların kullandıkları software ve hardware teknolojileri günümüzün ötesinde standartlara getirdik . Bununla beraber bazı adımlarda ise robotik tabanlı otomotize edilmiş, hem acente hem de müşteriye büyük kolaylıklar sağlayan modülleri hayata geçirdik.

‘ÖNEMLİ YATIRIMLAR YAPTIK’

Tüm bunları işletecek ekiplerimizin çalışma konforunu da düşünerek yeni genel müdürlük ofisimizde onların; ses, algı ve duyumlarını koruyan ve rahat çalışmalarını sağlayan ofis ortamı tahsis etti . Bunu tamamlayıcı yan birim olarak; müşteri memnuniyeti odaklı, müşteri etkileşim merkezimizi de kurarak uçtan uça değişime önemli yatırmalar yaptık.

Yılın başında da AGS hizmet noktalarını tüm Türkiye’de 136 lokasyonda açarak sigortalılarımıza yeni bir seçenek sunarak müşteri memnuniyetini farklı bir boyuta taşıdık.

2 yıl gibi çok kısa bir geçmişe sahip olan Aveon Global Sigorta olarak kısa zamanda büyük yol kat ettik. Yaptığımız yatırımların “ hasar yönetimine getirdiği katkıyı” yılın ikinci çeyreğinden itibaren acente ve müşterilerimiz daha güçlü şekilde hissedeceklerdir.

Şunu unutmasınlar ki geçen yıldan daha başarılı bir Aveon Global Sigorta onların her türlü sorusunu cevaplamaya ve kahvemizi içmeye her zaman bekliyor.”

İlginizi Çekebilir