Vakıf Emeklilik ile hayal kurduran şarkılar Spotify’da

2008 yılında yayın hayatına İsveç’te başlayan Spotify, 57 ülkede yayın yapmakta olup, dünyada 40 milyon aktif, 10 milyon premium kullanıcıya sahip. 20 milyondan fazla şarkının bulunduğu dijital müzik platformu, müzik deneyimini dilediğiniz gibi yaşamanızı ve istediğiniz müziğe her an her yerden ulaşarak, özgürce dinlemenizi sağlıyor.
“Herkes için Müzik” mottosuyla bilgisayar, tablet ve akıllı telefonlardan uygulama olarak indirilebilen dünyanın en büyük yeni nesil online müzik dinleme platformu Spotify, 2013 yılının eylül ayında Türk kullanıcıları ile buluştu.
Vakıf Emeklilik,  tüm  çalışanlarına  yaz hediyesi olarak bir aylık Premium Spotify üyelik hediye etti. Böylece Vakıf Emeklilik çalışanları yazın yeni müzikleri keşfedebiliyor, oluşturduğu çalma listelerini ve favori şarkılarını arkadaşlarıyla paylaşabiliyor ve Facebook arkadaşlarının müzik beğenilerini takip ederek, referans alabiliyorlar.
Ayrıca Vakıf Emeklilik, temmuz ve ağustos ayları boyunca reklam alanlarından, audio spot ve çalma listesine kadar farklı tanıtım alanlarında Spotify kullanıcılarının karşısına çıktı.

‘HER ŞEY HAYAL ETMEKLE BAŞLAR’
Vakıf Emeklilik  sigorta sektöründe bu mecrayı reklam olarak ilk kullanan marka oldu. Sosyal medya üzerinden hayal parçalar VEMHayalŞarkılar çalma listesi ile Spotify kullanıcıları ile buluşurken, bu listeyi de Twitter üzerinden kişilerin #hayalkurduranşarkı’sını paylaşımlarıyla büyütüyor. #hayalkurduranşarkı hashtag’i ile şarkıyı tweetleyen kişiler ayrıca bir  aylık Spotify Premium üyelik kazanma şansı yakalıyorlar. “Her şey hayal etmekle başlar” ve “Geleceğin için hayal et ve bu hayalin bir şarkı olsun” diyen Vakıf Emeklilik, dijital ortamlarda gençler ile müzik dolu bir ortamda buluşuyor.

Yorum yazın