Garanti Emeklilik’i Liderliğe Taşıyan Kampanyaya Ödül

 Garanti Emeklilik’i Liderliğe Taşıyan Kampanyaya Ödül

Türkiye’nin en çok tercih edilen bireysel emeklilik şirketi Garanti Emeklilik, dünyanın önde gelen iş dünyası ödüllerinden Stevie Awards’da, ‘Gümüş Ödül’e layık görüldü. Uluslararası alanda kamu/özel, kâr amacı güden/gütmeyen, büyük/küçük kuruluşların, aynı zamanda bireylerin de katılabildiği ödül organizasyonuna, bu yıl 60’tan fazla ülkeden başvuru yapıldı.

Dünyanın dört bir tarafından 250’den fazla yöneticinin oylarıyla ‘Sigorta Sektörü Yılın Pazarlama Kampanyası’ kategorisinde ödüle layık görülen Garanti Emeklilik; 2013 yılında gerçekleştirdiği ve bireysel emeklilik sektöründe lider konuma yerleşmesine katkıda bulunan pazarlama kampanyaları sayesinde ödüle hak kazandı.

‘TÜRKİYE’DE ÖDÜLÜ ALAN İLK ŞİRKET’                                                                                                                                                                                

Garanti Emeklilik Genel Müdürü Cemal Onaran ödülle ilgili olarak; “Sigorta Sektörü Yılın Pazarlama Kampanyası kategorisinde Türkiye’de bu ödülü alan ilk şirket olmak Garanti Emeklilik ailesi olarak hepimizi çok mutlu etti. Müşteri ve çalışan merkezli bir bakış açısıyla yaptığımız geliştirmelerin uluslararası düzeyde prestijli kurumlarca ödüllendirilmesi bizi yeni projeler üretme, çalışanlarımızın motivasyonunu yüksek tutma ve müşterilerimize beklentilerinin üzerinde bir deneyim yaşatma yönünde daha da fazla güç ve enerji veriyor” dedi.

2013 yılında bireysel emeklilik sektöründe yaşanan yasal değişikliklerin ve devlet tarafından sağlanan yüzde 25’lik katkının pozitif etkisini önemli bir fırsata dönüştüren Garanti Emeklilik; kişiselleştirilmiş uygulamaları, sosyal medya ve diğer interaktif kanalların etkin kullanımı ve 360 derece iletişim kampanyalarıyla, müşterilerini bireysel emeklilik sistemiyle tanıştırdı. Kampanyalarıyla eş zamanlı olarak, müşterilerinin ve çalışanlarının ihtiyaçlarını daha iyi karşılayabilmek üzere süreçlerini ve teknoloji altyapısını müşteri ve çalışan merkezli bir bakış açısıyla geliştirdi. Tüm bu çalışmaların sonucunda, 2013 yılı şubat ayında katılımcı sayısında sektör liderliğini elde etti.

Katılımcı sayısında liderliği getiren kampanyaları ile Garanti Emeklilik ve Hayat, 829 bin katılımcı sayısı ve yüzde 18’lik pazar payı ile sektörde lider konumda yer alıyor.

İlginizi Çekebilir

Leave a Reply