Axa Sigorta yeni hizmetleri ile sigortalıların hayatını kolaylaştırıyor

 Axa Sigorta yeni hizmetleri ile sigortalıların hayatını kolaylaştırıyor

Salgın döneminde müşterilerini evde kalmaya çağıran AXA Sigorta, sunduğu yerinde cam değişimi ve çekici ile ücretsiz vale hizmetleri ile müşterilerinin servise gitme zorunluluğunu ortadan kaldırıyor.

Geniş hizmet ağı ve uzun yıllara dayanan deneyiminden faydalanan AXA Sigorta, kasko müşterilerine yönelik önemli kolaylıklar sağlıyor. Sigortalılarını sosyal mesafeyi sağlamak için evde kalmaya çağıran şirket, bu dönemde araçlarını tamire götürmek durumunda kalacak müşterileri için ücretsiz vale hizmeti sağlayarak sigortalılarının araçlarını evlerinden alıp tamire götürüyor. Araçlarının yürür durumda olup olmadığına bakılmaksızın,çekici ile vale hizmeti almak isteyen AXA Sigortalıların talepleri aynı ilde olması koşuluyla ücretsiz olarak gerçekleştiriliyor.Yerinde cam değişimi ve onarımı hizmeti sunan AXA Sigorta, müşterilerinin cam hasarlarını istedikleri adreste ve istedikleri gün ve saatte kolaylıkla çözmelerini sağlıyor. Her iki hizmetten faydalanmak için AXA Sigortalıların yapması gereken tek şey ise AXA Asistans Çağrı Merkezi’ni (0850 250 99 99 numaralı hattan) aramak ve taleplerini iletmek.

Axa Sigorta Satış ve Pazarlama Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Firuzan İşcan

‘ÇÖZÜM ORTAĞI OLUYORUZ’

AXA Sigorta Satış ve Pazarlama Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Firuzan İşcan, “İçinden geçtiğimiz bu süreçte müşterilerimize salgınla mücadele kapsamında sosyal mesafeyi korumaları ve evde kalmaları çağrısında bulunuyoruz. Dolayısıyla her zaman güvenebilecekleri gerçek bir çözüm ortağı olarak bu çağrımızı destekleyecek ve ihtiyaçlarının karşılanmasına destek olacak adımlar atıyoruz. Evlerinden çıkamıyor olsalar bile acil durumlarda ihtiyaç duyabilecekleri otomobillerinin hasarları konusunda endişelenen müşterilerimiz için sunduğumuz ‘Yerinde Cam Değişimi’ ve ‘Çekici ile Ücretsiz Vale’ hizmetlerimizle elimizden gelen tüm desteği vermeye çalışıyoruz. Böylece hem sigortalılarımızın servislerde zaman geçirmelerini önlüyor hem de servis çalışanlarının müşteriler ile temas noktalarını azaltmayı hedefliyoruz” dedi.

İlginizi Çekebilir