AXA ile çalışmanın dayanılmaz rahatlığı
Türkiye’deki AXA acentelerinin AXA Türkiye’ye güven ve memnuniyet duyduklarını söyleyen AXA SİGORTA Başkan ve İcra Kurulu Üyesi (Pazarlama ve Satış) Işıl Akyol, “AXA SİGORTA ve AXA HAYAT EMEKLİLİK şirketlerinin tek çatı altında ortak kanaldan hizmet verdiği AXA Türkiye hem acente hem de tüketici açısından sunduğu yenilikler ve yaratıcı çözümler ile vazgeçilmez olmaya devam etmektedir. Pazar araştırmalarının sonuçları ise, bu görüşü kanıtlar niteliktedir. TNS Araştırma Şirketi tarafından yapılan bağımsız ölçümde AXA acentelerinin şirketten memnuniyet oranı yüzde 96 olmuştur. Bu oran, AXA acentelerinin şirketten duydukları memnuniyet ve güvenin açık bir göstergesidir” diyerek şirkete duyulan güvenin nedenlerine ışık tuttu. Akyol şirketin başarısını araştırma sonuçları ve ödülleri örnekleyerek açıkladı: “İpsos tarafından yapılan tüketici araştırmasında, AXA müşterilerinin memnuniyet oranı yüzde 87,5 olarak saptanmıştır. Bu oran sadece sigorta sektörü için değil; diğer sektörler için de ulaşılması zor bir orandır. Şirketin bu yıl 5. kez kazandığı KALDER Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi’ne göre ‘En Çok Memnun Olunan Sigorta Şirketi’ ödülü bütün bu araştırmaları doğrulayan bir sonuç olarak karşımıza çıkmaktadır. Marka bilinirlik araştırmaları neredeyse her iki kişiden birinin AXA markasını tanıdığını ve her dört kişiden birinin AXA ürünü almaya istekli olduğunu söylemektedir. Tabii bu başarının arkasında AXA’nın kendini adayarak çalışan, takım ruhu içinde hep daha iyiyi yapmaya çabalayan çalışanlarının katkısı büyüktür. Şirketin çalışan memnuniyet skorlarının yüzde 94 gibi yüksek bir oranda olması ve daha da önemlisi 2 yıl üst üste tüm sektörler içinde 501 ve üzeri çalışana sahip şirketler kategorisinde ‘Great Place to Work’ ödüllerini kazanmış olması, şirket çalışanlarının şirketlerine duydukları sevgi ve işlerine duydukları saygının bir neticesidir.”
ACENTELERDE NİCELİK DEĞİL NİTELİK ÖNEMLİ
AXA SİGORTA’nın acentelerine büyük değer verdiğini ifade eden Akyol, “Portföyümüzün yüzde 88’lik kısmı acenteler tarafından üretilmektedir. AXA SİGORTA acente adedini sınırlı tutarak mevcut acentesini korumaktadır. Şirketin şeffaf iş politikaları, acentelere sağlanan koşul ve şartların eşitliği, kazandıkça kazandıran iş modeli, haksız rekabetin önüne geçen adaletli yaklaşımı acentelerin huzur ve güven içinde çalışmalarını sağlamaktadır. Bunun yanı sıra şirketin süreç ve sistem geliştirmeleri ile acentelerin vakit kaybetmelerini önleme çabası, acentesine müşteri yönlendirme ve acente portföyünü geliştirme arzusu, günü kurtarmak adına değil geleceği yakalamak için kurgulanan stratejileri ile AXA sektörde rakiplerinden ayrışmaktadır” şeklinde konuştu.
AXA DİJİTAL DÜNYADA İLERLİYOR
Işıl Akyol, AXA SİGORTA’nın, dijital dünyadaki hızlı ilerlemesini şu cümlelerle açıkladı: “TSB verilerine göre AXA SİGORTA acentelerine en yüksek komisyon oranını ödeyen şirket olmuştur. Bunun yanı sıra yıl boyunca düzenlenen ‘Bölge Toplantıları’, ‘Milyoner Acenteler Toplantısı’, ‘İl Birincisi Acente Toplantısı’, ‘BES Yıldızları Toplantısı’ ve ‘Geleneksel Acenteler Toplantısı’ acentelerle vakit
geçirmiş olmanın ötesinde, derinliği
olan acenteleri geliştirmeyi, vizyonlarını açmayı ve farklılaştırmayı hedefleyen, geleceği okuyan AXA tarafından büyük özenle kurgulanmış ve çok değerli konuşmacılar ile zenginleştirilmiş organizasyonlardır. AXA, yeni dijital dünyada acentelerine ufuk açan ve onların hayatını kolaylaştıran, hızlandıran pek çok uygulamayı devreye almış ve acentelerinden büyük beğeni toplamıştır.”
AXA SİGORTA’nın yeni uygulamalarının dijital pazarda tam güç ilerlemeye devam ettiğini kaydeden Akyol, “Şirket, dijital dünyada sadece acentelerine değil, sigortalılarına da farklı çözümler sunmaktadır. AXA İyi Sürücü, AXA Yanımda, AXA Hesabım gibi uygulamalar tüketiciler için yapılmış özel platformlardır. Hasarda dosyanın hızlandırılmasını sağlayan uyarı mekanizmaları ve kontrol sistemleri sayesinde sigortalıları şaşırtacak kadar hızlı hasar ödemeleri gerçekleşmektedir. Çağrı merkezlerinin hizmet kalitesi sürekli ölçümlenmekte, müşteriye dokunulan her noktada ‘İyi ki AXA SİGORTA’yı seçmişim” dedirtmeyi amaçlayan bir yapı yaratılmaktadır” sözleriyle uygulamaların etkisinin üzerinde durdu.
AXA’DAN KOBİ’LERE BÜYÜK YARDIM
AXA SİGORTA’nın yeni ürünü ‘Sağlığım Tamam’ın KOBİ’lere büyük rahatlık sağlayacağını dile getiren Işıl Akyol, yeni ürünün genel özellikleri hakkında bilgi verdi: “AXA SİGORTA, sayısı 4 milyonu aşan müşterileri için özel ürünler yaratarak, öncelikle riskleri konusunda farkındalık yaratmaya çalışmakta ve ihtiyaçlara cevap vermektedir, ‘Sağlığım Tamam’ ürünü bunun en yalın örneğidir. Bu ürün ile SGK farkları teminat altına alınmakta ve riskler ortadan kaldırılmaktadır. KOBİ’ler için hazırlanmış iş koluna özel ürünler tüm ihtiyaçlara cevap vermekte ve KOBİ’lerimiz rahatlamaktadır. Büyük endüstriyel ve ticari kurumlar ise, kendileri için özelleştirilmiş risk yönetimi hizmetinden faydalanmaktadırlar. AXA’nın geliştirmiş olduğu riskler dünyası silsilesi hem KOBİ’lere hem de bireylere riskleri azaltmanın yöntemlerini sunmaktadır.” Akyol, “AXA önümüzdeki dönemde de rekabetçi ve dinamik yapısı ile sigortalılar ve acenteler için güvenilen, kolaylıkla ulaşılan, hizmet kalite çıtasını sürekli yükselten ve vazgeçilmez olmaya çalışan bir şirket olmaya devam edecektir” diyerek konuşmasını sonlandırdı.