Aksigorta, müşteri memnuniyetinde sektör lideri

100 Puanı Müşteri Paylaşım Yönetimi, 100 puanı Marka Algı Değişimi’nden olmak üzere 200 puan üzerinden hesaplanan Müşteri Deneyim Puanını 2’nci çeyrekte 16 puan birden yükselterek 108’e çıkaran Aksigorta, elementer sigorta sektöründe açık ara lider konumunda.

Müşteri odaklılık yaklaşımıyla hareket eden Aksigorta, 2014 yılından beri müşteri temas noktalarından 22’sinde memnuniyet ölçümlemesine yönelik bir endeks hazırlıyor. Sektörünün önde gelen bir araştırma şirketi ile gerçekleştirilen ve ‘Pozitif Müşteri Deneyimi Endeksi’ olarak adlandırılan bu çalışma, temas noktalarında alınan hizmetin takip eden bir hafta içerisinde ölçümlenmesi ile belirleniyor. Pozitif Müşteri Deneyimi Endeksi’nin 2015 yılı ikinci çeyrek sonuçlarına göre; kasko, konut ve sağlık sigortası bulunan Aksigorta müşterilerinin memnuniyet skorları yüzde 81.4’in üzerinde ölçümlendi.

Aksigorta’nın müşteri memnuniyetini yükseltme hedefinin, finansal hedefleri kadar önem taşıdığını belirten Aksigorta Genel Müdürü Uğur Gülen, “Aksigorta olarak 55 yıllık tecrübemizi, bilgimizi, imkanlarımızı müşterilerimize doğru çözümleri sunmak, olumlu bir deneyim yaşatmak ve onların, aileleri ile birlikte geleceğe güvenle bakmalarını mümkün kılmak için kullanıyoruz” dedi.

Yorum yazın