’Yeni Jenerasyon Acenteler’ Generali ile kazanıyor

 ’Yeni Jenerasyon Acenteler’ Generali ile kazanıyor

Generali Sigorta’nın acentesini desteklediğini ve her konuda çözüm üretmek için yanında olduğunu söyleyen Tatlıtuğ, hem acente tecrübelerinden hem de acente olarak Generali Sigorta ile olan işbirliği sonrası kazanımlarından bahsetti.

Generali Sigorta’nın reklam yüzü olmak hayatınızı nasıl etkiledi?
Tabii ki çok keyifli etkileri oldu ve olmaya devam ediyor. Öncelikle büyük bir ilgi ile karşılaştım. Telefonda, sosyal medyada, pek çok tebrik mesajı aldım. Yolda karşılaştığım ya da beni tanıyan insanlardan keyifli geri dönüşler geldi. Sigorta acenteliği yaptığımı Generali Ali sayesinde daha çok kişi öğrenmiş oldu. Mesleki bilgi ve birikimimle birlikte oluşan bu pozitif tablo tabii ki mesleğime de katkı sağlayarak işlerimin artmasına sebep oldu.

Generali Sigorta ile birlikte üretiminiz nasıl gelişti?
Generali Sigorta hedef olarak gördüğü işlerde acentesini ciddi bir şekilde desteklemektedir. Bununla birlikte, diğer tüm işlerimizde acentesini dinleyen, sonuna kadar çözüm üretmeye çalışan bir şirkettir. Bu yapıcı yaklaşım sayesinde üretimimiz her geçen gün artmaktadır.

Bireysel ve kurumsal kaç müşteriniz bulunuyor? 
Kurumsal müşterileriniz genelde hangi sektörlerde faaliyet gösteriyor? Kurumsal müşterilerinizin portföydeki oranlarını belirtebilir misiniz?
Yeni kurulmuş bir acentenin, sağlam temeller üzerinde yürümesinin en sağlıklı yolu bireysel müşterilerden geçmektedir. Tatlıtuğ Sigorta olarak portföyümüzün; yüzde 80’i bireysel ve küçük ölçekli firmalardır. Ancak hatırı sayılır bir prim üretimine ulaşmanın da kurumsal müşterilerle mümkün olduğunu biliyoruz. İkinci yılımızı tamamladığımız bu günlerde artan ticari tecrübemizle birlikte kurumsal müşteri ziyaretlerini de artırmış bulunmaktayız.

Generali’nin Yeni Nesil Acentesi olduğunuzda hayatınız ve iş yapışınızda ne gibi değişim oldu?
Generali Sigorta’nın Acente Modernizasyon Projesi kapsamında yapmış olduğu özel acente toplantıları ve sonrası devam eden eğitimler sayesinde teknolojiyi ve sosyal medyayı ticari hayatımızda da efektif olarak kullanmaya başladık.

Portföy dağılımınız ne şekildedir? Branşların portföydeki dağılım oranlarını belirtebilir misiniz?
Sektörün amiral gemisi olan kasko ve trafik branşları acenteliğimizin sadece yüzde 60’ına tekabül etmektedir. Oto-kaza üretimi dışında; yangın, sağlık, inşaat-all risk, konut, DASK, nakliyat ve tekne sigortası poliçelerimiz mevcuttur.
Müşteri sadakatinin hasar sürecindeki hizmet kalitesinden ve çabukluğundan geçtiğini bilen ve ona göre hizmet veren bir acenteyiz.

Yeni projeleriniz var mı?
Klasik acente satış yöntemlerinin mutlaka devam edeceğine, ancak fark yaratmak, çağı yakalamak ve en önemlisi de Y kuşağı olarak adlandırdığımız teknolojiye aşina kitleye hizmet verebilmek için teknolojiyi de iş süreçlerinde kullanan inovatif bir acente olunması gerektiğine inanıyorum.
Tatlıtuğ Sigorta olarak konut poliçeleriyle ilgili farklı bir projemiz mevcut. Doğru zaman ve pozisyonu bekleyip yatırımımızı en efektif şekilde yapmaya hazırız.

İlginizi Çekebilir

Leave a Reply