Sigortayeri analog ile dijital dünyayı evlendiriyor

Sigortayeri ile sigorta şirketleri arasında gerçekleşen imza töreninde konuşan Aktif Bank Genel Müdürü ve Sigortayeri Yönetim Kurulu Başkanı Önder Halisdemir, Türkiye’de online sigortacılığın henüz yeteri kadar gelişmemiş olduğunu ve bunu kabul edilemez bulduklarından Aktif Bank olarak bu konuda yatırım yaptıklarını ifade etti. Halisdemir, Türkiye’nin en büyük yatırım bankası olarak Türkiye’nin değerlerine yatırım yapmayı bir görev olarak gördüklerini, Sigortayeri ile hedeflerinin Türkiye’nin değerlerine sahip çıkıp sigortacılık konusunda bir dünya markası yaratmak olduğunu söyledi. Online sigortacılığın Türkiye’de yeteri kadar kullanılmadığını ifade eden Halisdemir, bu konuda çalışan birkaç şirket olduğunu ancak bu şirketlerin hem vatandaş hem de sigorta şirketleri açısından yeterli derecede verimli olmadıklarını ve katma değer yaratamadıklarını söyledi. Halisdemir konuyla ilgili şunları söyledi: “Sigorta ürünlerinin rengi, kokusu, ebadı yok. Sigorta ürünleri, internetten çok kolay alınabilecek ürünler. Ancak bu iş gereği gibi yapılmadığından ne yazık ki penetrasyon artırılamıyor. Biz Aktif Bank olarak buradaki boşluğu görüp, Türk halkının daha geniş biçimde sigortacılıkla tanışması ve sigorta ürünlerine en kolay şekilde ulaşması için çalışmalarımızı başlattık. Analog ile dijital dünyayı evlendirecek şekilde Sigortayeri markasını online ve mobil başta olmak üzere birçok noktadaki kanallarına yerleştirerek sigorta ürünlerine olan ulaşılabilirliği artırdık.”

‘ŞEHİRLİ ÇALIŞAN İNSAN İNTERNETİ TERCİH EDİYOR’

Sigortacılığın Sigortayeri ile değişip gelişeceğini söyleyen Halisdemir; TV, yazılı ve görsel basın ile sosyal medyayı çok aktif bir şekilde kullanacaklarını aktardı. Sigortayeri’nin çalışmalarından sigorta şirketleri ve vatandaşların menfaat sağlayacaklarını ifade eden Halisdemir konuşmasını şu şekilde sürdürdü: “Sigortacılığın gelişiminin tek başına acenteler aracılığıyla olabileceğini düşünmüyorum. Günümüz insanının ihtiyaçlarını karşılayacak alternatif modellere ihtiyaç var. Şehirli insan 9-6 bir iş yerinde çalışıyor, sigorta ürünü alacaksa da bu sırada internetten almak istiyor. Acente yapılanması hızla kentselleşen ve dijitalleşen yaşantımıza uyum sağlayamadı. Sigorta sektörü bu manada değişen yaşam koşulları ve satın alma süreçlerine adapte olmakta zorluk çekiyor. Sigortacılığa katma değer yaratacak şekilde bunu Sigortayeri olarak biz sağlayacağız. Ben de acente yapısına sahip sigorta şirketlerinde geçmişte yönetim kurulu üyelikleri yaptım. Acenteler önemli olmaya devam edecek ve sigorta dışında ileride birçok iş yapacaklar. Özellikle KOBİ’ler için önemi gitgide artacak.”

ACENTELERE ONLINE MAĞAZA

Sigorta şirketlerinin sigorta ürünlerinin satışı konusuna acentelerin kimi zaman mesafeli yaklaştıklarını belirten Önder Halisdemir, acentelerin ilk başta konuya çekimser yaklaşabileceklerini ancak zamanla acentelerin de sigorta ürünlerinin dijital dünyada satılmak için çok uygun olduğunu anlayacaklarını söyledi. Halisdemir satış kanallarının dijitalleşmesi konusunda şunları ifade etti: “Acenteler ve şirketler dijital satış kanalının sektörü büyüteceğini, penetrasyonu artıracağını görmek durumundalar. Sigorta şirketlerinin amacı poliçelerinin daha geniş kitlelere ulaşması ise o halde internetten satışa yönelmek zorundalar. Artık işinizi aynı zamanda internet üzerinden yapmıyorsanız bir şeyleri eksik yapıyorsunuz demektir. Bir ürünün ‘dijital satışı olmasın’ demenin bir mantığı yok. Üstelik bunu söylemek vatandaşa da haksızlık. Değişen ve dijitalleşen bir dünyada sigorta acenteleri elbette ki yerlerini koruyacaktır. Sigorta müşterileriyle doğrudan kurdukları iletişim devam edecektir. Acenteler sektör açısından çok önemliler ve var olmaya devam edecekler. Bugün nasıl ki telefon bankacılığı çıktı ama kart bankacılığı devam ediyorsa, gazetelerin iPad versiyonları çıktı ama ‘hard copy’leri devam ediyorsa, acenteler de dijital dünyayla birlikte yaşamaya devam edecekler. Biz, Sigortayeri olarak acenteler için de projeler yürütüyoruz. Acentelere Sigortayeri’nde sanal dükkan açma fırsatı sağlayacağız. Acenteler buradan satış yapabilecekler. Sonuçta farklı satış kanallarından olabildiğince çok sigorta ürünü satmamız bütün sektörün yararına olacak. Medeni insanlar hayatlarını sigortayla götürmek zorundalar. Ama ülkemizdeki durum belli. Bu da dağıtım kanallarındaki çeşitliliğin az olmasından kaynaklanıyor. Teknolojiyle çatışmak değil, bununla entegre olmak gerekiyor.”

2013’TE AKTİF 400 BİN POLİÇE

Sigortayeri ile ilgili çalışmaların Aktif Bank içinde departman seviyesinde başladığını söyleyen Halisdemir, 2014’te Sigortayeri’nin şirketleştiğini ve geçen bir yıl içinde 265 bin poliçe satışı yapıp 400 bin aktif poliçe adedine ulaştığını belirtti. Sigortayeri olarak 2015 hedeflerinden de bahseden Halisdemir şunları söyledi: “Sigortayeri’nin hedefi ‘Sigorta yerinden alınır’ algısını müşteriler nezdinde yerleştirmek. Aynı zamanda hizmet kalitesi açısından da bu vaadin içini doldurmak. Yani bizim bakış açımıza göre Sigortayeri, hem sigorta şirketlerine hem vatandaşlara en kaliteli servisi vermesi, en kaliteli rehberliği yapması gereken yer. Bu bizim ana hedefimiz. Poliçe adedi hedefi, finansal başarılar bunun arkasından gelir. Vatandaşa kaliteli hizmet vermeyi çok önemsiyoruz. Müşterilerimizi memnun etmek için tıpkı bir acente gibi ürünü sattıktan sonra da onlarla bağımızı asla koparmıyoruz. Ayrıca yine müşterilere sunduğumuz hizmet kalitesini artırabilmek için dilimizi olabildiğince yalın tutuyoruz. Müşteri neye ihtiyacı olduğunu ve hangi ürünün ihtiyacına cevap vereceğini rahatlıkla anlayıp ürünü buna göre satın alabilmeli. Biz iyi hizmetin altını gerektiği gibi doldurabilirsek Sigortayeri’nin çok başarılı olacağına inanıyoruz.”


NEDEN SİGORTAYERİ?

  • Çoktan Seçmeli Sigorta Teklifleri
  • 24 sigorta şirketinden onlarca üründe dakikalar içinde teklif alabilir, bu teklifleri ücretsiz olarak karşılaştırabilirsiniz.
  • En İyi Fiyat Garantisi
  • Sigortayeri.com’da kasko, trafik, özel sağlık ve konut sigortası branşlarında en iyi fiyat garantisi uygulanmaktadır.
  • Hızlı Satın Alma
  • Bilgilerinizi doldurun, aracınıza özel karşılaştırmalı sigorta teklifleri arasından size en uygununu seçin, dilediğiniz ödeme seçeneğiyle en doğru sigortayı hemen satın alabilirsiniz.
  • 5 Gün İçinde Hasar Ödeme Garantisi
  • Hasar evraklarınız Sigortayeri’ne ulaştıktan sonra 5 iş gününde hasarınızın ödenmesi garanti ediliyor.
  • 7/24 Müşteri Hizmetleri
  • 444 10 50 Sigortayeri Müşteri Hizmetleri her türlü sorunuzda 7 gün 24 saat cevap veriyor.
  • Size Özel Müşteri Temsilcisi
  • Sigortayeri’yle yapacağınız ilk işlemde size özel bir müşteri temsilcisi atanır ve bundan sonra müşteri hizmetlerini her aradığınızda size özel müşteri temsilciniz sizi karşılar.
  • Her Yerde Yanınızda
  • 7 gün 24 saat 444 10 50 Sigortayeri Müşteri Hizmetleri’yle, Online Chat’le, WhatsApp Müşteri Hizmetleri’yle, Skype’la Müşteri Hizmetleri’yle ve 3950 SMS Yardım’la her an yanınızda.
  • Vade Hatırlatıcı
  • Dilediğiniz iletişim kanalından vade tarihinizde tekliflerinizi vade tarihiniz gelmeden Sigortayeri sizin için çalışıyor ve iletiyor.
  • Güvenilir Ödeme
  • Mobil Ödeme, Kredi Kartıyla Ödeme, Banka Kartıyla Ödeme, Kapıda Ödeme dilediğiniz ödeme tercihiyle poliçe ödemelerinizi yapabilirsiniz.
  • Her Konuda Eksiksiz Bilgilendirme
  • Sigortacılıkla ilgili her türlü konuda eksiksiz bilgilendirme yapılıyor.
  • Kesintisiz İşlem
  • Üye olmasanız da işlemlerinize kaldığınız yerden devam edebilirsiniz.

İlginizi Çekebilir

Leave a Reply