Sigortacılığın temeli güven

Generali Sigorta Genel Müdürü Mine Ayhan, öncelikli hedeflerinin acenteler ve sigortalılarının tümü ile uzun ve güven dolu bir ilişki kurmak, onlara her yıl beklentilerinin ötesine geçen hizmet kalitesi sunmak olduğunu belirtti. Ayhan, Türkiye’de sigortacılık tarihini değiştiren adımlar atarak acenteleri ve sigortalıları modern dağıtım kanalları üzerinden ‘kolay sigortacılık’ ile tanıştırdıklarını belirtti. Mine Ayhan sözlerine şu şekilde devam etti: “Biz inovatif bir sigorta şirketi olarak, acentelerimizi hedeflerimizin merkezine koyduk. Her zaman kolay, hızlı ve uygun hizmetler üretme gayretinde olduk. 2013 yılının başlarında açıkladığımız ‘Değişim & Dönüşüm’ stratejimiz doğrultusunda geçtiğimiz yıl ‘dönüşüm’e yakışır şekilde dijital çağa ayak uydurmak ve çağın hızını yakalamak adına sistem entegrasyonlarımızı ve düzenlemelerimizi gerçekleştirdik. Biz uzun vadeli yatırımlar yapıyoruz, amacımız yalnızca poliçe satmak değil, yaptığımız yatırımlarla doğru müşteriye doğru kanal üzerinden doğru zamanda ve doğru ürünle yaklaşarak müşterinin gerçek ihtiyacının karşılanmasıdır. Generali Sigorta olarak hedefimiz, 180 yıllık deneyimiyle Generali Grup’tan aldığımız güç ve teknoloji yatırımlarımız sonucu geliştirdiğimiz kolay, hızlı, uygun sigorta çözümleriyle tüm paydaşlarımızın hayatını kolaylaştırmak.”

 

GENERALİ’NİN ACENTE SAYISI % 34 ARTTI

Generali, inovatif yatırım çalışmalarının olumlu sonuçlarını almaya başladı. Yeni acente yapılanması çerçevesinde “Çoklu Dağıtım Kanalı Modernizasyon Projesi” ile acentelerinin hayatını kolaylaştırmayı misyon edinen Generali Sigorta’nın acenteleri üretimlerini artırdı. Generali, acentelerine yönelik yaptığı teknoloji yatırımları sonucu Türkiye’nin farklı illerinden gelen acente başvurularını ise yüzde 290 artırdı. Yılın ikinci yarısında da projelerine hız kesmeden devam eden Generali, iş hedeflerine yaklaşarak acente sayısını da yüzde 34 oranında artırarak 589’a yükseltti.

Generali, “Yeni Jenerasyon Acente” temasıyla acentelere yönelik teknolojik yatırımlara 2013 yılında başlamıştı. “Genersis” adı verilen son teknoloji sigortacılık sistemini acentelerine sağlayan Generali, yatırımlarına tüm acentelerine yönelik kurduğu sigortaacentem.info dijital platformu, Google desteği ve Facebook hayran profili sağlayarak devam etti. Generali ayrıca tüm acentelerine tablet desteği vermişti. Yaptığı teknoloji yatırımlarıyla acente kanalı altyapısını güçlendirmeye devam eden şirket, acentelerinin bilgilerine sağladığı platform üzerinden kolayca ulaşırken hem acentelerinin işlerini kolaylaştırıyor hem de müşteri portföylerini geniş bir iletişim ağında artırmalarına olanak sağlıyor.
Yakın dönemde ise sunacağı yeni inovatif mobil aplikasyonun yanı sıra acentelerine yönelik geliştirdiği portal ile acentelerinin, müşterilerini CRM destekli teknolojiler ile daha da verimli yönetmeleri için destekleyecek. Sene sonuna kadar acente sayısının 600’ü aşacağını belirten şirketin 2017 hedefi bu sayıyı üç katına çıkarmak. 2015 yılında başlayacak bir sonraki adımla tam kapsamlı CRM çözümleriyle acentelerine yatırım yapmaya devam edecek.

Yorum yazın