Sigorta ihtiyacına nokta atışı ürünler
Ray Sigorta Genel Müdürü Koray Erdoğan, ana hedef noktalarından birinin de sigortayla henüz tanışmamış kesimleri sigorta ile buluşturmak olduğunu söyledi. “Hem yüksek nüfus hem de düşük yaş ortalaması nedeniyle ülkemizde yüksek sigorta potansiyeli varken, sigorta bilinci düşük seviyelerde seyrediyor. %1.5 seviyesinin altında seyreden sigorta penetrasyonu da bunun bir göstergesi. Ülkemizdeki potansiyelin değerlendirilebilmesi açısından eğitici, bilgilendirici faaliyetlerin faydalı olacağına sürekli vurgu yapıyoruz. Sigorta bilincindeki artış; topluma ve özellikle genç nüfusa sigortanın geleceklerinin güvencesi olduğunun anlatılması, sağlık ve mal varlıklarının korunması için önemli bir gereklilik olduğu mesajını doğru bir şekilde iletilmesiyle mümkün olacaktır” diye konuştu.
İHTİYACA UYGUN ÜRÜNLER SUNUYORUZ / DEĞERLERİ KORUMADA EN UCUZ YÖNTEM SİGORTA
Ray Sigorta Genel Müdürü Koray Erdoğan, sigortaya olan ilginin aynı zamanda kişilerin ihtiyaçlarına göre oluşturulmuş ürünlerle de artabileceğini kaydetti. Erdoğan konuyla ilgili şunları söyledi: “Sigorta, sahip olunan değerleri korumada en güvenilir ve en ucuz yöntem. Ancak, sigorta şirketleri tarafından paket olarak sunulan ürünler bireylerin ihtiyaçlarını koruma dışında bırakabiliyor ya da bireylerin ihtiyaç duymadığı teminatlar için ücret alabiliyor. Bu durum da potansiyel müşterileri sigorta almaktan caydırabiliyor. Ray Sigorta olarak bu temelden yola çıkarak, kişilerin farklılaşan, sigorta ihtiyaçlarına özel paketler sunuyor ve sigortayı tabana yaymaya çalışıyoruz. Bunu başaran şirketler sektörün geleceğine adlarını altın harflerle yazdıracak. “