MetLife’ta ‘Müşteri Hizmetleri Haftası’ kutlandı
MetLife çalışanları, ‘Müşteri Hizmetleri Haftası’ kutlamaları kapsamında 3-7 Ekim tarihleri arasında farkındalığı artıracak çeşitli sürpriz ve etkinliklerle keyifli bir hafta geçirdi.
MetLife’ın global şirketleri ve operasyonlarında gerçekleştirilen Müşteri Hizmetleri Haftası etkinlikleri, MetLife Türkiye’de de çağrı merkezi dahil olmak üzere operasyon ekiplerinin katılımıyla kutlandı. Müşteri Hizmetleri Haftası ile müşteri hizmetlerinin önemine dikkat çekilerek bu alanda müşterilere hizmet veren çalışanların uluslararası ölçekte takdir edilmesi amaçlanıyor. Dünyada kutlanan haftanın bu yılki teması ‘Hizmet Şampiyonları’ ile mükemmel hizmet vermenin ekip ruhuyla çalışan uzman ekiplerle mümkün olduğu vurgulandı.
Etkinliklerde MetLife Emeklilik ve Hayat Genel Müdürü Deniz Yurtseven müşteri hizmetleri konusunun günümüzde kritik önem taşıdığını belirterek şöyle konuştu: “Günümüz şartlarında herhangi bir ürün veya hizmetin satışıyla görevimizin bitmesi mümkün değil. MetLife olarak müşterilerimizin memnuniyetini en üst seviyeye taşımak üzere yaptığımız çalışmalara odaklanmaya devam ediyoruz. Bugüne kadar, yenilikçi MetLife ürünlerinin yanı sıra müşterilerimizin hayatını kolaylaştırma yolunda önemli adımları hayata geçirdik. Biliyoruz ki, mükemmel iş sonuçlarına ulaşmakta en büyük başarı kriterlerinden biri müşteri hizmetleridir.”
BAŞARIDA MÜŞTERİ HİZMETLERİ ÖNEMLİ ROL OYNUYOR
Yurtseven sözlerine şöyle devam etti: “Özellikle bizim gibi iş alanı mevzuatlarla belirli ve ürün farklılaşmasının kısıtlı olduğu sigorta sektöründe kaliteli müşteri hizmetleri anlayışınızla fark yaratabilirsiniz. MetLife bugün gelinen noktada, dünyada 50’ye yakın ülkede 100 milyon müşteriye profesyonel bir kadro ile hizmet veriyor. Bu başarıya ulaşmada MetLife’ın müşteri hizmetleri anlayışı çok büyük rol oynuyor. Müşteri Hizmetleri Haftası kutlamaları ile bu başarıda emeği olan arkadaşlarımızın takdir görmesini ve keyifli bir hafta geçirmesini arzu ettik.”
Müşteri Hizmetleri Haftası kapsamında yapılan etkinliklerden en ilgi çekici olanı ‘Yer Değiştirme’ etkinliği oldu. MetLife Emeklilik ve Hayat üst yönetimi çağrı merkezi ve operasyon birimlerini ziyaret ederek çalışanların yerlerine geçtiler. Şirket yöneticileri bu etkinliklerle, müşterinin sesini birebir dinleyip müşteri yolculuğunu deneyimleme ve empati kurma fırsatı yakalamış oldular. Çalışanların takdir edilmesinin de önemli bir yer tuttuğu hafta; müşteri odaklılıktaki kararlılığın her daim devam edeceğinin vurgulandığı özel bir kokteyl ile tamamlandı.