HDI Sigorta ürün yelpazesini genişletti

Sigorta sektöründe büyümenin vazgeçilmezinin müşteri memnuniyeti olduğunu belirten HDI Sigorta Genel Müdürü Ceyhan Hancıoğlu büyümenin ancak bu şekilde sağlanabileceğini kaydetti. Hancıoğlu, doğru ihtiyaçlara çözüm sunabilmek için sigorta şirketlerinin ürün gamının genişletilmesi gerektiğini söyledi. Ürün gamının ve mevcut ürünlerin geliştirilmesi sürecinde acente ve müşterilere yönelik pazar araştırması yapılması gerektiğini ifade eden Hancıoğlu, bu araştırmalar sonucunda sigortalı ihtiyaçlarını belirleyip bu ihtiyaçlara uygun teminat çözümleri oluşturmanın önemine vurgu yaptı.

KOLAY HAT

HDI Sigorta müşteri memnuniyetini artırmak için geliştirilen yeni ürünlere bir yenisini daha ekledi. Müşterilere hızlı, çözüm odaklı ve güvenilir hasar servisi hizmeti verilmesi amacıyla genel merkezinde bir çağrı merkezi açan HDI Sigorta, 7 gün 24 saat hizmet veriyor. Müşteri memnuniyetinin sağlanması ile ilgili doğrudan sorumluluk üstlenen çağrı merkezi, şirketin tüm fonksiyonlarında da müşteriyi ön plana çıkartma felsefesiyle çalışıyor. 10 kişilik uzman kadrosuyla, güler yüzlü, müşteri dostu yaklaşımı doğrultusunda en kaliteli hizmeti profesyonel bir şekilde hizmet verme ilkesi ile çalışıyor. Müşterilerden telefonla gelen tüm çağrıların karşılanması, hasar ihbarlarının alınması, dosya hakkında, şirketin tüm ürünleri ve uygulamaları hakkında bilgi hizmetinin verilmesi, ayrıca talep ve öneri başvurularının karşılanması da bu birim tarafından yerine getiriliyor.

HIZLI DESTEK İSTASYONU

Hasar sonrası müşteri memnuniyetine son derece önem veren HDI Sigorta, Hızlı Destek İstasyonu’nu açtı. Müşteri memnuniyetinin ancak hasar sonrası sigortalılarının yanında olarak sağlanabileceği düşüncesiyle ilki ekim ayında Ümraniye’de açılan Hızlı Destek İstasyonu önümüzdeki sene içerisinde başta İstanbul olmak üzere Türkiye genelinde yaygınlaşacak ve bu istasyona özel kasko ürünleri çıkacak. Kaza sonrası araç ile ilgili bütün işlemlerin HDI Sigorta’nın uzman kadrosu tarafından tamamlandığı Hızlı Destek İstasyonu’nun açılışı ekim ayında gerçekleşiyor. Hızlı Destek İstasyonu’nda uzmanlar tarafından aracın hasar tespiti yapılırken müşteriye sınırsız süreli ikâme araç veriliyor. Hasar tespiti yapılan araç, müşteri ile mutabakata varıldıktan sonra ilgili özel anlaşmalı servislere yönlendiriliyor ve en hızlı biçimde tamirat gerçekleştiriliyor.

İlginizi Çekebilir

Leave a Reply