Generali Sigorta’dan acentelerine sosyal medya eğitimi
İletişim teknolojilerinin gelişmesi ile sosyal medya iletişiminin önem kazandığı günümüzde müşterilerine dijital dünyanın kolaylıklarını tüm dağıtım kanalları üzerinden sunarak daha iyi bir hizmet vermeye çalışan Generali, acentelerinin de bu yeni dünyaya adaptasyonu için ilk sosyal medya eğitimini gerçekleştirdi. 16 Şubat’ta danışman Cem Yalçın Bayer tarafından Radisson Blue Şişli’de gerçekleşen eğitime Generali İstanbul Bölge Acenteleri katıldı.
Sosyal medyanın, Generali acenteleri tarafından doğru ve etkin kullanımının önemine vurgu yapan Generali Sigorta Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Erkan Aydoğan, kullanıcıların kendilerini daha iyi ifade ettikleri ve diğer kullanıcılarla bağlantıda kaldıkları platform olan sosyal medya kanallarının, geleceğin acenteleri için önemli bir iletişim mecrası olduğunu belirtti.
Aydoğan: “Acentelerimizin bu konuda eğitim ihtiyacının olduğunu tespit edip, 2017 yılında profesyonel bir sosyal medya eğitim danışmanı ile tüm bölgelerdeki acentelerimize sosyal medyayı nasıl kullanmaları ve bu mecralarda nelere dikkat etmeleri gerektiği konularında eğitim vermek üzere yola çıktık. İlki İstanbul Bölge Acentelerimiz için gerçekleşen eğitimin sonunda acentelerimizden çok güzel geri bildirimler aldık. Acentelerimizle, günümüzün ve geleceğin dünyasında devamlılıklarını sağlamak için dijital dünyada var olmanın iş süreçlerindeki önemi üzerine konuşma fırsatımız oldu. Eğitime katılan acentelerimiz eğitimin oldukça faydalı olduğunu belirttiler, bu da bizleri oldukça memnun etti. Eğitimlerimize yıl boyunca farklı bölgelerimizde devam edeceğiz” dedi.