Generali ile sigortada üstün mobil deneyimi
Türkiye’de ‘Kolay Sigortacılığı’ başlatan Generali Sigorta, zaman ve mekandan bağımsız, ‘Yalın & Akıllı’ sigortacılık çözümleri ile sektörün geleceğini şekillendirmeye devam ediyor. Online sigortacılığın Türkiye’deki ilk ve tek uygulayıcısı olan Generali Sigorta, geleneksel dağıtım kanallarının modernleştirilmesi, mobil çağrı merkezi ve 7/24 hizmet veren Kişisel Sigorta Danışmanlığı Hattı projelerinin ardından şimdi de internet satış kanalının mobil cihazlara optimizasyonu projesini tamamladı. Bu proje ile acente, banka ve broker, generali.com.tr ve Sigorta Danışmanlığı Hattı 0850 555 55 55’in yanı sıra mobil telefonlarından generali.com.tr sitesine giren herkes sigortacılık ürün ve hizmetlerinden en hızlı şekilde faydalanma imkanına sahip olacak.
Generali Sigorta Stratejik Planlama ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Petar Dobric konuyla ilgili yaptığı açıklamada, “Bireyler arasında yakın temas ve yüz yüze iletişimi devre dışı bırakmadan doğru teknoloji dozunu yakalayabilen ve kişiye özel hizmet anlayışı ile hareket eden sigorta şirketlerinin, rakipleri karşısında avantajlı olacağını düşünüyoruz. Bu düşünceden hareketle, gelişmiş iletişim araçları ile akıllı sigortacılık çözümleri üretiyor ve müşterilerimizin olası ihtiyaç anında zaman ve mekandan bağımsız olarak bize ulaşabilmelerini sağlıyoruz” sözlerine yer verdi.
KULLANICI DOSTU MOBİL SİTEDE BİREYLERİKİŞİSEL SİGORTA DANIŞMANI BEKLİYOR
‘Yalın & Akıllı’ bir şekilde ile tasarlanan yeni mobil site kullanıcı deneyimini zenginleştirip kolaylaştırıyor. Gerçek bir ‘Kişisel Sigorta Danışmanı’nın moderatör olarak kullanılması ile de interaktif müşteri deneyimi sağlanıyor.
Petar Dobric yeni mobil site ile ilgili olarak “Söz konusu yeni projemiz ile müşterilerimiz mobil telefonlarından 1 dakikada teklif, 3 dakikada poliçe satın alabilecek ve sigortacılık hizmetlerimiz için kişisel sigorta danışmanları ile direkt görüşebilecekler. Mobil cihazları üzerinden kolaylıkla trafik, kasko, ev sigortası ya da ferdi kaza sigortasına sahip olabilecekler. Projemizin sağladığı bir başka kolaylık ise gelişmiş teknolojik altyapımız sayesinde sigortalıların ihtiyaç anında yardım hizmetlerimizden en hızlı şekilde faydalanmaları” açıklamasında bulundu.