Eureko Sigorta Türkiye’nin en iyi çağrı merkezi oldu

Eureko Sigorta, 9’uncusu gerçekleştirilen Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri’nde Türkiye’nin “En İyi Çağrı Merkezi” ödülüne layık görüldü. Şirketin kurum kimliğine ve sadelik, şeffaflık, güven, yaratıcılık, mutluluk odaklılık ve başarma arzusundan oluşan değerlerine uygun bir çalışma sistemi benimseyen Eureko Sigorta Çağrı Merkezi, yenilikçi uygulamalarıyla 250’den az koltuk kapasitesine sahip çağrı merkezleri arasında yapılan değerlendirmede bu ödülün sahibi oldu. Eureko Sigorta Çağrı Merkezi Temsilcisi Damla Şengüleroğlu da başarılı performansıyla “En İyi Müşteri Temsilcisi” ödülünü aldı.
Çağrı merkezinin çok önemli bir satış ve hizmet kanalı olduğunu ve bu kanalı en iyi şekilde kullanmak için çalışmalarını sürdürdüklerini belirten Eureko Sigorta Çağrı Merkezi Direktörü Metin Tiryaki şunları söyledi: “Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri’nin sahipleri belirlenirken strateji, iş süreçleri, insan kaynakları ve gelişim, planlama, teknoloji kullanımı, performans sonuçları ve inovasyon gibi pek çok kriter göz önünde bulunduruluyor. Eureko Sigorta olarak biz de hem müşteri hem de çalışan memnuniyetini dikkate alarak yaptığımız çalışmalarla tüm bu alanlarda yenilikçi uygulamalar hayata geçirdik. Çağrı Merkezi’mizde en önemli odağımız olan yetişmiş ve eğitimli insan kaynağımızı teknolojinin gücü ile birleştirerek dünya çapında bir seviyeye taşıma gayretindeyiz. Gelişmiş çağrı merkezlerinde kullanılan ses tanıma, işgücü planlama, multimedya çağrı karşılama, evden çalışma, Video IVR, Voice Biometrics gibi son teknolojiler uyguladığımız veya üzerinde çalıştığımız projeler arasında yer alıyor. Bu çalışmalarımız sayesinde Türkiye’nin en iyi çağrı merkezi ödülünü kazanmış olmamız, bize hem doğru yolda olduğumuz gösteriyor hem de gelecek için motivasyon ve inancımızı artırıyor. Bu başarıda tüm çalışanlarımızın payı var. Eureko Sigorta Çağrı Merkezi ailesi olarak bundan sonra Avrupa ve Dünya’nın en iyi çağrı merkezleri arasında yer almak için çalışacağız.”

Yorum yazın