Doğa Sigorta’dan ‘mobil’ atak

Doğa Sigorta’dan ‘mobil’ atak

Doğa Sigorta yeni mobil uygulamasını hem müşterilerinin hem de acentelerinin kullanımına sundu. Kapsamlı bir araştırma ve geliştirme sonrası hayata geçirilen uygulamayla Doğa Sigorta müşterileri mobil telefonları sayesinde şirketin sunduğu her hizmete anında ulaşabilecekler. Ayrıca poliçelerini, hasarlarını ve tekliflerini uygulama sayesinde kolaylıkla takip edebilecekler. Hasar sürecinde zaman kaybına sebep olabilen eksik evrakları hızlıca organize etmeye de yardımcı olan uygulama, aynı zamanda Doğa Sigorta müşterilerinin tek tuşla kendileri için ayrılmış özel bir telefon hattıyla sorularına hızlıca cevap alabilmesine de olanak sağlayacak. Müşterilerin geçmişte poliçelerini hazırlayan Doğa Sigorta acenteleri üzerinden de işlem yapmasına fırsat tanıyan uygulama, Doğa Sigorta acentelerine de artı fayda yaratacak.

 

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ARTACAK

Doğa Sigorta, uygulama sayesinde müşteri memnuniyetini artırırken aynı zamanda acentelerine de hız ve kolaylık kazandıracak. Doğa Sigorta acentelerinin poliçe kesimini her yerden gerçekleştirebileceği mobil uygulama üzerinden, müşterilerden gelen olumlu ya da olumsuz geri bildirimler de değerlendirilerek gerekli iyileştirmeler için hızlıca harekete geçilebilecek. Uygulamayla müşterilerine sürekli temas ederek iletişimini de kuvvetlendirecek olan Doğa Sigorta, dijital dönüşümde öncü yenilikler üretmeyi sürdürerek sektöre değer ve hız katmaya devam edecek.

App Store ve Play Store’dan kolayca indirilebilecek uygulamayı kullanmak da çok basit. Uygulamayı indirdikten sonra kullanıcılar telefon numaralarını ve TC kimlik numaralarını sisteme girdikten sonra, cep telefonlarına gelen şifreyi kullanarak mobil uygulamadan faydalanmaya başlayabilecek.

Doğa Sigorta Yönetim Kurulu Başkanı Nihat Kırmızı; sektörde birçok öncülüğü olan Doğa Sigorta’nın bu atılımla dijital dönüşümde de kılavuz markalardan olmayı sürdürdüğünü belirtti ve dijital yatırımlarının süreceğini ifade etti. Önceliklerinin, acentelerinin işlerini kolaylaştırmak ve hızlandırmak olduğunun altını çizen Kırmızı, her an her yerden poliçe kesebilmelerini sağlayarak, müşteri kaybını minimuma indirmeyi hedeflediklerini, müşteri ve acentelerin, gerek hasar takibi gerek hasar ihbarlarını yine her an her yerden, çağrı merkezinde telefon başında beklemeden gerçekleştirebileceklerini bildirdi. Doğa Sigorta acentelerinin basit bir prosedürle uygulamayı deneyimlemeye başladığının da bilgisini veren Kırmızı, acentelerin şirkete son derece olumlu geri dönüşlerde bulunduğunu aktardı.

 

UYGULAMA NELER SAĞLIYOR?

  • Müşteri girişi yapıldıktan, kullanıcılar sonra yürürlükte olan ve/veya vadesi dolan poliçelere hızlı bir şekilde ulaşılabilecekler.
  • Kullanıcılar diledikleri poliçeyi seçerek poliçe detaylarını, teminat ve ödeme bilgilerini görüntüleyebilecekler.
  • Online olarak hasarların takip edilmesine imkan sağlayan uygulama sayesinde, müşteriler hasar anında Doğa Sigorta’ya iletmeleri gereken eksik evrakları da uygulama üzerinden anında gönderebilecek. Bu sayede hasar süreçleri de hızlanacak.
  • Uygulama DASK poliçelerinde de kolaylık sağlıyor. Mevcut bir poliçe olması durumunda, poliçe numarası girerek müşteriler DASK’larını yenileyebilecekler. Poliçe yoksa, adres bilgilerini, metrekare bilgisini ve binanın inşa yılını girerek kolayca yeni bir poliçe alabilecekler.

Kullanıcılar, gerekli bilgileri girerek, sadece birkaç adımda kasko, trafik ve seyahat sağlık poliçesi alabilecek ve geçmişte poliçeyi düzenleyen acente varsa onlar üzerinden sistemde işlem yapabilecekler.

Yorum yazın