Axa Sigorta’da hedef: Güçlü acente
AXA Sigorta, insanların daha iyi bir yaşam sürmelerini sağlama vizyonu doğrultusunda bölgelerini de güçlendirecek yeni stratejisi “Güçlü Bölge”yi hayata geçirdi. Düzenlediği buluşmalarla acentelerine bu yeni stratejisini ve planlarını anlatan şirket; Türkiye’nin her yanındaki acenteleriyle bir araya geliyor.
AXA’nın Güçlü Bölge Stratejisi’nin çıkış noktasından bahseden AXA Sigorta Satış ve Pazarlama Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Firuzan İşcan, “Stratejimizin çıkış noktasında müşterilerimize ve acentelerimize daha yakın olma, onların beklenti ve ihtiyaçlarını yerinde tespit etme ve yerinde çözme içgörüsü var. Bu şekilde daha hızlı ve daha eksiksiz hizmet vermeyi hedefliyoruz. Farklılaşma bizim kurum kültürümüzün önemli bir parçası. Neredeyse tüm sigorta şirketlerinin merkezileştiği bir ortamda biz müşteri ve acentelerimize daha yakın olmak adına bu stratejiyi ortaya koyduk” diye konuştu. Şirketin hedeflerinden de bahseden İşcan, ana stratejileriyle uyumlu olmak kaydıyla bölgelerin ihtiyaçlarına ve müşteri profiline göre bölgelerini gerektiği kadar yetkilendirerek, onların bu beklentisini daha iyi karşılamalarını sağlayacaklarını söyledi ve ekledi: “Bunun sonucundaki hedefimiz de bölgesel ihtiyaçları daha iyi tespit ederek hem acentelerimizin hem de müşterilerinizin ihtiyaçlarını daha iyi karşılamak ve daha üst düzey müşteri memnuniyeti sağlamak. Yani güçlü bölge, güçlü acente ve güçlü AXA.”
‘SAHANIN İHTİYAÇLARINI YAKINDAN TAKİP EDİYORUZ’
Stratejinin başarısı için iletişim kanallarını ve etkileşimi güçlendirecek mekanizmalar üzerinde çalıştıklarını belirten İşcan, konu hakkında şunları söyledi: “Bölge koordinatörlerimiz ile her zamankinden daha da yakın iletişim halindeyiz. Bölge ve şehir ziyaretleri ile sahanın ihtiyaçlarını çok daha yakından takip ediyoruz. Birebir ve doğrudan iletişimin katma değerine inanıyoruz. Bu çalışmalarımız da basında hak ettiği yeri buluyor zaten. Diğer taraftan, stratejimiz müşterilerin hayatında da değişim yaratıyor. Bir örnekle açıklamaya çalışayım. Bir hasar süreci yaşadığınızda pek çok sigorta şirketinde hasarınız bir operasyon merkezi tarafından halledilmeye çalışılır. Oysaki AXA’da bölgeler alanında uzman, her birisi
en az 15-20 yıl deneyimli bölgesel
ve sektörel olarak uzmanlaşmış personel tarafından ele alınır. Bu da tabii ki müşterinin sorunlarının daha hızlı şekilde çözülmesini sağlıyor.”
AXA Sigorta acentelerini güçlendirmek için hasar ve operasyon süreçlerini bölgenin ihtiyaçlarına göre tanımladıklarını belirten İşcan, sözlerini şöyle sonlandırdı: “Birbirini yüz yüze tanıyan acente ve bölge çalışanları, şüphesiz müşterilere de hem daha hızlı hem daha kusursuz hizmet verecek. Bölgelerimizin hem yetkilerini artırıyoruz hem de yetkinliklerini. Daha sade süreçler, daha iyi teknoloji, dijitalleşme ve mobil uygulamalar ile acentelerimizin hizmetlerini daha iyi verebilmelerini sağlıyoruz. Geleneksel AXA Sigorta yardımseverliği ve güler yüzü de elbette devam edecek.”